سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20680
|
11:02 - 1395/03/08
نسخه چاپی

چرایی یک استیضاح در نشست خبری شورای شهر ایلام/

از تخلف 8 ميليارد ريالی فضای سبز تا وضعیت مبهم یک میلیارد و 400 میلیون ریال در شهردای

از تخلف 8 ميليارد ريالی فضای سبز تا وضعیت مبهم یک میلیارد و 400 میلیون ریال در شهردای
نشست خبری شورای شهر ایلام با اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ايلام بيدار، نشست خبری برخی از اعضای شورای اسلامی شهر ایلام با حضور جمعی از خبرنگاران در محل ساختمان این شورا برگزار شد؛ در این نشست که چهار ساعت به طول انجامید اعضای شورا با ارائه توضیحاتی علت قانع نشدنشان از پاسخگویی استیضاح شهردار را بیان کردند.

"حجت حسن زاده"، رئیس شورای اسلامی شهر ایلام در ابتدا در این نشست گفت: : از رسانه ها و خبرنگاران انتظار مي رود كه سه اصل سرعت، صحت و دقت را سرلوحه كار خويش قرار دهند و واقعيات و حقايق جامعه را به درستي منتشر و منعكس نمايند.

وي با بيان اينكه بر عهدي كه قبل از ورود به شوراي شهر و در برابر كلام وحي بسته ام، كاملاً پايبندم و به چيزي جز رضايت خالق و رضايتمندي شهروندان نمي انديشم، افزود: در اين مدت كوشيده ام كه حافظ حقوق مردم باشم و از تخلفات و تظلمات جلوگيري نمايم.

 تخلف 8 ميليارد ريالي در فضاي سبز/ 3 بار مكاتبه با سازمان بازرسي!

رئيس شوراي اسلامي شهر ايلام با اشاره به اينكه اگر شوراي شهر نباشد، شهرداري به عنوان يك مافياي غير قابل كنترل، مردم را بيش از پيش آزار مي دهد، بيان داشت: به دليل اينكه دست بعضي افراد در شهرداري رو شده است بنابر اين برخي از آنان با شوراي شهر به شدت در تضاد هستند.

حجت حسن زاده با تأكيد بر اينكه 7 نفر از 11 عضو شوراي شهر ايلام از عملكرد شهردار كنوني ناراضي اند، يادآور شد: بر اساس بررسي ها و ارزيابي هاي به عمل آمده از فضاي سبز، در ارديبهشت ماه سال گذشته، صرحتاً اوج نارضايتي شوراي شهر از عملكرد مدير اين مجموعه به شهردار گزارش گرديد اما متأسفانه نه تنها اقدام مثبتي مشاهده نشد بلكه قرار است ايشان در پست مهم ديگري هم منصوب شود.

وي با بيان اينكه تحقيق، تفحص، سؤال، نظارت، تذكر و رصد امور شهرداري و مجموعه هاي وابسته، جزء وظايف قانوني شوراي شهر است، خاطرنشان ساخت: بر اساس بررسي هايي كه 2 حسابرس مجرب( به نمايندگي از شوراي شهر ) از مجموعه فضاي سبز داشته اند، بيش از 8 ميليارد ريال تخلف و اقدام مالي غير قانوني در اين مجموعه احصاء و گزارش لازم تهيه شده و اعضاء شوراي شهر از جريان امر اطلاع يافته و طي 3 بار نيز در اين خصوص با سازمان بازرسي مكاتبه گرديده كه مستندات آن موجود است.

رئيس شوراي اسلامي شهر ايلام با اشاره به اينكه اين تخلف آشكار، متأسفانه با نام چند شركت صوري و صرفاً بصورت استعلام از چند گزينه خاص، رقم خورده است، تصريح كرد: اميدواريم كه سازمان بازرسي و نهادهاي ذيربط با ظرافت و دقت كامل به اين مهم ورود پيدا كنند و تمام امورات مالي و اجرايي شهرداري و شوراي شهر ايلام را مورد بررسي كامل قرار دهند و با هرگونه تخلف و اقدام غيرقانوني به شدت برخورد كنند.

حجت حسن زاده با بيان اينكه رسانه ها نقش بسزايي در شفاف سازي امور، تنوير افكار عمومي و بهبود عملكردها دارند، تأكيد كرد: ما به دنبال كشف حقايق، آگاه سازي جامعه و بيان واقعيات هستيم و تحت هيچ شرايطي حزبي، جناحي، گروهي، قومي و قبيله اي نمي انديشيم و عمل نمي كنيم.

اصل ليست و نامه منتشره كاملاً صحت دارد!

وي در واكنش به انتشار ليست برخي مديران كه از سوي شهردار پاداش دريافت داشته اند، يادآور شد: 127 ميليون توماني كه تحت عنوان پاداش به برخي مديران و افراد خارج از مجموعه شهرداري پرداخت شده، مصوبه شوراي شهر نداشته و غير قانوني و تخلف آشكار است.

رئيس شوراي اسلامي شهر ايلام با اشاره به اينكه اصل اين ليست و نامه منتشره كاملاً صحت دارد و بيشتر افراد مذكور در ليست، اين پاداش ها را بصورت كارت هديه دريافت داشته اند، خاطرنشان ساخت: برخي شنيده هاي موثق حكايت از آن دارد كه شهردار از هر كدام از مديران سازمان هاي وابسته به شهرداري نيز 150 ميليون ريال دريافت داشته كه تنها مديرعامل سازمان آتش نشاني در اين خصوص حاضر به همكاري نشده و ايشان هم مورد بي مهري جناب شهردار واقع شده است و اكنون در آستانه استيضاح و عزل قرار دارد.

حجت حسن زاده با بيان اينكه اين مبالغ نيز در راستاي پرداخت پاداش به افراد خاص، از مديران اين سازمان ها دريافت و از آنان خواسته شده تا سندسازي و فاكتورسازي نمايند، تصريح كرد: تمام اقدامات غير قانوني و تخلفات مالي محرز شده در شهردار ايلام با حدت و شدت و بدون اغماض از طريق مراجع قانوني و قضايي پيگيري خواهند شد.

وي حسابرسي و بازرسي مستمر از جريانات مالي شهرداري و شوراي شهر را مورد تأكيد قرار داد و بيان داشت: در آينده نزديك و توسط حسابرسان مجرب و كاركشته، تمام امورات مالي شهرداري ايلام، مجموعه هاي وابسته و شوراي شهر ايلام مورد ارزيابي و حسابرسي دقيق قرار خواهند گرفت و با تخلفات و متخلفين هيچ گونه مماشاتي نخواهيم داشت.

20 ميليارد ريال كجاست؟/ بوي تعفن سيل بندها مردم را مي آزارد!

يكي از اعضاء شوراي شهر ايلام  نيز در اين جلسه با بيان اينكه طرح سؤال از شهردار بدور از هرگونه حب و بغض، مسائل حزبي، گروهي، جناحي و قومي و قبيله اي و صرفاً در راستاي بهبود عملكرد ايشان و رضايتمندي شهروندان بوده است، گفت: در سالجاري 13 سؤال از شهردار پرسيده شد كه متأسفانه ايشان در جلسه استيضاح جواب اقناع كننده اي براي سؤالات نداشت.

مظفر ميرزاد با طرح اين سؤال كه رسانه ها بايد از اعضاء بپرسند كه چرا از پاسخ شهردار قانع نشده اند؟ اظهار داشت: بر اساس برآورد مشاوران و كارشناسان شهرداري، براي ترميم و بهسازي سيل بندهاي آسيب ديده بر اثر سيل ال نينو 14 ميليارد ريال نياز است كه 20 ميليارد ريال( 6 ميليارد ريال بيش از حد برآورد ) به شهرداري براي حل اين مشكل پرداخت شده كه متأسفانه تا كنون اقدام چشمگيري در اين راستا به سرانجام نرسيده و بوي تعفن اين سيل بندها مردم را بيش از پيش آزار مي دهد.

وي رنگ آميزي نامناسب و فاقد كيفيت و استاندارد لازم كه در برخي از معابر و ميادين شهر به چشم مي خورد را يكي ديگر از سؤالات برشمرد و افزود: علي رغم تذكرات كتبي و شفاهي در اين خصوص، متأسفانه شهردار هيچ توجهي به نظرات شوراي شهر نكرده است و كماكان اين رويه غير اصولي و ناصحيح را ادامه مي دهد.

سخنگوي شوراي شهر ايلام با اشاره به اينكه در آينده نزديك و طي يك حسابرسي دقيق، نحوه تهيه رنگ، انتخاب پيمانكار و...، بررسي و اعلام خواهد شد، بيان داشت: يكي ديگر از سؤالات شوراي شهر، ماجراي غم انگيز فرهنگسراي ارغوان است.

فرهنگسراي ارغوان در انتظار 5 ميليارد ريال خندان دل!

مظفر ميرزاد با بيان اينكه اين فرهنگسرا اكنون به يك مخروبه تبديل شده است، يادآور شد: از سوي خندان دل معاون عمراني وزير كشو براي تكميل اين طرح مبلغ 5 ميليارد ريال اختصاص و كل مبلغ هم به شهردار تحويل گرديد اما متأسفانه علي رغم سوگند ايشان مبني بر هزينه اين مبلغ صرفاً در پروژه فرهنگسرا و اتمام آن تا پايان سال 94، متأسفانه هيچ اقدام رضايتبخشي در اين پروژه مهم به عمل نيامده است.

وي ماجراي ساخت بدون پروانه مجتمع دادگستري ايلام را يكي ديگر از سؤالات شورائيان ذكر كرد و خاطرنشان ساخت: رئيس كل دادگستري استان طي نامه 1/3986/24/90 در شانزدهم آذرماه سال گذشته و با اشاره به مكاتبات قبلي، از شهردار خواسته است كه نسبت به صدور قانوني پروانه كار مجتمع قضايي استان مبادرت ورزد اما متأسفانه شهردار ايلام به دلايل نامعلوم، نسبت به اين قضيه بي توجه بوده و تعلل و قصور كرده است.

اين عضو شوراي شهر با طرح اين سؤال از شهردار كه اگر عمليات اجرايي مجتمع قضايي دادگستري استان قانوني بوده پس چرا از سوي شهرداري براي اين پروژه عظيم، پروانه كار قانوني صادر نگرديده است!؟، تصريح كرد: سؤال ديگر اينكه اگر عمليات اجرايي آن غير قانوني است پس چرا شهردار و اجرائيات شهرداري از ادامه ساخت و ساز در اين پروژه جلوگيري نمي كنند!؟

تغيير كاربري بدون سند ثبتي؛ تخلف آشكار!

مظفر ميرزاد ماجراي تغيير كاربري زمين بدون سند نامدانان را با استفاده از سند ثبتي پلاك ديگر و اغفال كميسيون ماده 5 را يكي ديگر از سؤالات و تخلف آشكار ارزيابي و تأكيد كرد: لازمه اصلي طرح هر پرونده اي در كميسيون ماده 5 داشتن سند ثبتي همان ملك است اما چر ا اين شرط بايد صرفاً از مردم عادي مطالبه شود و شهرداري از اين قاعده مستثني باشد و بتواند با جايگزين سندي ديگر، تغيير كاربري بدهد!؟

وي با طرح اين سؤال كه چرا شهردار ايلام بجاي برخورد با يك مدير متخلف در يكي از سازمان هاي وابسته به شهرداري، وي را اخيراً به عنوان عضو اصلي شوراي آتش نشاني منصوب مي نمايد تا در آينده نزديك بتواند مدير مغضوب اين سازمان را با رأي حداكثري اعضاء، استيضاح و بركنار نمايد!؟ گفت: هدف از طرح سؤال و استيضاح، شفاف سازي، تنوير افكار عمومي، اصلاح امور، پيشگيري از جرائم و تخلفات، افزايش بهره وري و بهبود عملكردها است.

 سخنگوي شوراي اسلامي شهر ايلام خاطرنشان ساخت: شوراي شهر تمام عملكردهاي مالي، اداري، اجرايي و عمراني شهرداري و مجموعه هاي وابسته را تحت نظر دارد و با هر گونه كم كاري، تخلف و اقدام غير قانوني در بدنه شهرداري و مجموعه هاي وابسته، بدون اغماض برخورد و گزارش مي نمايد.

تكذيبيه شهرداري ايلام فرار از حقايق و نوعي تخلف است!

مظفر ميرزاد در بخش ديگري از سخنان خود، راجع  به تكذيبه صادره از سوي روابط عمومي شهرداري ايلام در خصوص مجعول و كذب بودن نامه و ليست برخي مديران و افراد كه از سوي شهردار ايلام پاداش دريافت داشته اند، به شدت واكنش نشان داد و آن را نوعي فرار از حقايق و واقعيات و تخلفي ديگر ارزيابي كرد و يادآور شد: اصل نامه و ليست منتشره در فضاهاي حقيقي و مجازي كاملاً صحت دارد و در آن هيچ شك و شبهه اي نيست و اين مبالغ به صورت كارت هديه و تحت عنوان پاداش به افراد مذكور پرداخت شده است.

وي با تأكيد بر اينكه براي پرداخت اين پاداش هيچگونه مصوبه اي از سوي شوراي شهر صادر نشده و امري غير قانوني و تخلفي آشكار است، اظهار داشت: برخي از افراد از اين مبلغ اهداء شده( پاداش غيرقانوني ) به عنوان حق جلسه كميسيون ها ياد مي كنند كه لازم است صراحتاٌ اعلام بدارم كه افراد ذينفع در كميسيون هاي مربوطه، قبلاً حق جلسات خود را طي اسناد موجود و با واريز به حساب شان، دريافت داشته اند.

سخنگوي شوراي اسلامي شهر ايلام با اشاره به اينكه پرداخت پاداش به افراد در قبال كارهاي خارق العاده و قابل توجه صورت مي گيرد، افزود: شهردار ايلام در انتهاي سال گذشته از شوراي اسلامي شهر جهت پرداخت پاداش پايان سال به كارگران و كاركنان شهرداري مبالغي تقاضا كرد كه نهايتاً اعضاء شوراي شهر با 5 ميليارد ريال( 3 ميليارد ريال نقدي و واريز به حساب بعلاوه 2 ميليارد ريال كارت هديه ) موافقت نمودند.

پرداخت پاداش خلاف مصوبه  4210 شورا / سرنوشت 140 ميليون مشخص نيست!

مظفر ميرزاد با بيان اينكه اين پاداش صرفاً براي كارگران و كاركنان شهرداري بوده و هر گونه پرداخت خارج از مجموعه شهرداري، خلاف مصوبه 4210 و غيرقانوني بوده است، بيان داشت: از شهردار خواسته شده است كه نام و نام خانوادگي و شماره تماس تمامي افراد منتفع از اين پاداش به شوراي شهر ارائه نمايد كه تا كنون پاسخ كاملي دريافت نشده است.

وي با اشاره به اينكه علاوه بر 127 ميليون توماني كه به برخي مديران و افراد خارج از مجموعه كارگرگري و كارمندي شهرداري پرداخت و ليست آن منتشر شده است، هنوز سرنوشت و تكليف بيش از 140 ميليون تومان ديگر از اين مبلغ مشخص نيست، يادآور شد: اطلاع موثق يافته ايم كه متأسفانه اصل ليست و نامه صحيح 127 ميليون توماني كه لو رفته است، در حال دستكاري مي باشد و قرار است كه به هر شكل ممكن آن را به عنوان حق جلسه، سندسازي نمايند و صورت مسئله را كاملاً پاك كنند.

شهردار بايستي شخصا پاسخگو باشد!

سخنگوي شوراي شهر ايلام با بيان اينكه خوشبختانه در اين دستكاري و سندسازي تا كنون مستأصل مانده اند و به دليل عدم همراهي سيستم اتوماسيون اداري و ظرافت خاص آن، حريف امضاء شهردار نشده اند، خاطرنشان ساخت: از تمامي دستگاه هاي نظارتي و ذيربط انتظار مي رود كه به اين مهم با سرعت و دقت ورود پيدا كنند و تمام امورات را تا كشف نهايي حقايق دنبال نمايند.

مظفر ميرزاد با بيان اينكه هيچ تخلف و قصوري متوجه افراد دريافت كننده اين هدايا نيست و بيشتر افراد و حتي برخي از اعضاي شوراي شهر، پس از اطلاع از موضوع و احتمال غيرقانوني و غيرشرعي بودن قضيه، نسبت به عودت اين هدايا اقدام نموده اند، تصريح كرد: ديگر افراد دريافت كننده نيز براي عودت اين هدايا بسيار تمايل و رغبت دارند و براي بازگشت هدايا به حساب شهرداري اعلام آمادگي كرده اند.

وي با تأكيد بر اينكه حق جلسه بصورت مستند و واريز به حساب اشخاص ذينفع صورت مي پذيرد نه بصورت كارت هديه و بدون هرگونه تبادل رسيد، اظهار داشت: پرداخت اين گونه پاداش ها نمونه و مصداق بارز تعرض به بودجه عمومي و نوعي تخلف است و شهردار بايستي شخصاً در اين خصوص پاسخگو باشد.

سخنگوي شوراي اسلامي شهر ايلام با تأييد اين مطلب كه خوشبختانه تني چند از افراد مذكور در ليست منتشره، علي رغم ارائه كارت هاي هديه به آنان، از تحويل اين هديه كارت ها خودداري نموده و هيچ پاداشي دريافت نداشته اند، يادآور شد: شهردار قبلاً و طي نامه و ليستي از شورا تقاضا نموده بود كه از مبلغ 5 ميليارد ريال تخصيص يافته به امر پاداش كارگران و كاركنان شهرداري( مصوبه 4210 )، به برخي مديران و افراد خاص نيز پاداش دهد كه شوراي شهر صلاح ندانست و هيچ موافقتي در اين زمينه به عمل نياورد و نامه ايشان را بي پاسخ گذاشت.

تهيه 42  صفحه گزارش تخلف و اقدام غيرقانوني در فضاي سبز!

در ادامه اين جلسه يكي ديگر از اعضاي شوراي شهر با بيان اينكه پرداخت پاداش به برخي افراد خارج از بدنه شهرداري، هيچ گونه وجاهت قانوني نداشته است و اين تخلف از طريق مراجع قضايي و ذيربط به شدت پيگيري خواهد شد، گفت: در صحت اين ليست و نامه هيچ گونه شك و ترديدي وجود ندارد و بيشتر افراد، هديه كارت هاي خود را دريافت داشته و برخي نيز عودت داده اند.

صادق نورمحمدي با اشاره به اينكه شهردار ايلام با ارائه سند ثبتي پلاك 1279 به كميسيون ماده 5 و گزارش خلاف واقع به اين كميسيون، زمين پلاك 1278 را بصورت غيرقانوني تغيير كاربري داده است كه نوعي تخلف آشكار است، اظهار داشت: كميسيون ماده 5 پس از موافقت با تغيير كاربري، طي نامه اي تمام عواقب اين موضوع را بر عهده شهرداري نهاده است و شهردار بايد شخصاً در اين خصوص پاسخگو باشد.

وي با بيان اينكه به عنوان حسابرس شوراي شهر و به همراه يكي ديگر از حسابرسان مجرب، از فضاي سبز طي 45 روز حسابرسي دقيق داشته و طي اين مدت 42 صفحه گزارش تخلف و اقدامات غيرقانوني از اين مجموعه تهيه شده است، افزود: اين همه تخلفات و اقدامات غير قانوني از طريق شوراي شهر به شهردار اطلاع و گزارش داده شد اما متأسفانه نه تنها توجهي نكرد بلكه در تلاش است تا شخص خاطي را هم ارتقاء شغلي ببخشد.

اين 3 شركت خاص!

اين عضو شوراي شهر با اشاره به اينكه در مجموعه فضاي سبز صرفاً 3 شركت خاص و بصورت استعلامي، دوره اي، غير قانوني و صوري متولي امور بوده اند، بيان داشت: متأسفانه اين 3 شركت خاص هيچگونه كار و فعاليتي نداشته و تنها دريافت كننده و رد و بدل كننده وجوه بوده اند.

صادق نورمحمدي با تأكيد بر اينكه بر اساس شواهد و قرائن موجود، ايمان و يقين كامل دارم كه تخلفات فضاي سبز محرز و قابل پيگرد قانوني و قضايي است، تصريح كرد: شوراي شهر و شهرداري نبايد درآمدها، هزينه ها و عملكردهاي اجرايي و مالي خود را از مردم پنهان كنند و بايستي به درستي شفاف سازي نمايند.

از عموم مردم پوزش مي طلبم!

يكي ديگر از اعضاي شوراي اسلامي شهر ايلام در اين نشست خبري با بيان اينكه هرگونه نظارت، ارزيابي، تحقيق، بررسي و پيگيري امور شهرداري، طرح سؤال و استيضاح، جزء وظايف قانوني شوراي شهر است، گفت: حضور رسانه هاي ديداري و شنيداري در جلسات مختلف شوراي شهر امري پسنديده و مبارك است و شوراي اسلامي شهر ايلام از اين رويكرد به خوبي استقبال مي كند.

ايوب غياثي با بيان اينكه شهردار بايستي به تذكرات شوراي شهر كاملاً توجه كند و به فكر تضارب و تقابل با شورا نباشد، اظهار داشت: از تمامي خبرنگاران و رسانه ها درخواست مي شود كه از محلات و مناطق مختلف شهر ايلام بازديد و سپس در خصوص عملكرد شهردار اعلام نظر نمايند.

وي از عموم مردم و شهروندان ايلامي به خاطر سد معبرها، تلنبار شدن زباله ها و بدمنظري معابر، ميادين، خيابالن ها و...، معذرت خواست و افزود: در مواجهه با مردم و اعلام انزجار و گلايه آنان از اوضاع اسفناك وضعيت شهر، سد معبرها و زباله ها، چاره اي جز اعلام پوزش و شرمندگي نداريم.

افزايش ساخت و سازهاي غير مجاز؛ به مخاطره افتادن شهروندان!

اين عضو شوراي شهر با اشاره به اينكه شهرداري با ساخت و ساز هاي غير مجاز و سد معبرها هيچ برخوردي نمي كند و امور را به حال خود رها كرده است، بيان داشت: متأسفانه با ساخت و سازهاي غيرمجاز و با ايجاد طبقات اضافه و بدون مجوز، حقوق شهروندان به مخاطره افتاده و هيچ كسي پاسخگوي مردم نيست.

ايوب غياثي به ايجاد بنا و ساخت و سازهاي غير مجاز در بلوار خليج فارس اشاره كرد و يادآور شد: متأسفانه اين روند نگران كننده و آزار دهنده كماكان رو به افزايش است و شهرداري اقدام خاصي معمول نمي دارد.

وي با انتقاد از مصاحبه شهردار در ايام اربعين حسيني در مقابل دوربين صدا و سيما مبني بر تهيه،‌ پخت و تحويل روزانه 6 هزار پرس غذا به زائران حسيني از طرف مجموعه شهرداري، خاطرنشان ساخت: اگر اين آمار صحت دارد و در طول 15 روز ايام اربعين حسيني90 هزار پرس غذا تقريباً به ارزش 450 ميليون تومان تهيه و توزيع شده است، منبع مالي تأمين اين مقدار هزينه كجاست!؟ و اگر هم آمار و منبع مالي آن صحت ندارد، چرا چنين آماري بايد داده شود تا مورد نكوهش قرار گيرد!؟

امور فرهنگي رها شده است!

در ادامه اين نشست، عضو ديگر شوراي اسلامي شهر ايلام با بيان اينكه برخي از سؤالات مطروحه اخير، در آبانماه سال گذشته نيز از شهردار پرسيده شده و ايشان تا كنون جواب قانع كننده اي به شوراي شهر نداده است، گفت: از افراد متعهد و متخصص در پست ها و مسؤليت هاي شهرداري به درستي استفاده نشده است و همين مسئله باعث شده تا امور شهر و شهرداري به نحو مناسبي پيش نرود و فعاليت ها درست مديريت نشوند.

هادي كرمي با اشاره به اينكه شهردار به طور مرتب و منظم در محل كار حضور ندارد، اظهار داشت: متأسفانه عدم حضور شهردار در محل خدمت موجب نارضايتي برخي مردم، كاركنان شهرداري و اربابان رجوع شده است.

وي با بيان اينكه شهرداري ايلام مسائل و امور فرهنگي را رها كرده است و حتي براي نيمه شعبان نيز هيچ گونه آذين بندي و اقدام فرهنگي در سطح شهر به عمل نياورد و عدم توجه به اين امر مهم از نگاه تيزبين رسانه ها غافل نماند و برخي رسانه ها با اين عنوان" امام زمان شرمنده ايم " واكنش نشان دادند، افزود: مراسم جشني هم كه به مناسبت نيمه شعبان در پارك كوثر ايلام برگزار شد، از سوي بخش خصوصي بود و شهرداري نقشي در آن نداشت.

اين عضو شوراي شهر با تأكيد بر اينكه مسائل قومي و قبيله اي بر امور شهر و شهرداري سايه افكنده است و جاي بسي تأسف و تأثر دارد، بيان داشت: اعضاي شوراي شهر با شهردار مشكل شخصي ندارند، هدف ما از تذكر و طرح سؤال، كارآمدي شهردار و بهبود امور است و به چيزي جز عمران و آباداني شهر و رضايتمندي شهروندان نمي انديشيم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب