سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 20631
|
10:59 - 1395/03/05
نسخه چاپی

تحلیلی کوتاه از رفتار دو روی یک سکه سپهر سیاست ایران؛

نياز احمدی نژاد به روحانی و روحانی به احمدی نژاد!

نياز احمدی نژاد به روحانی و روحانی به احمدی نژاد!
به عكس آنچه سعي مي شود در افكار عمومی متصور شود احمدی نژاد و روحانی دو روی يك سكه اند و لازم و ملزوم هم؛ هيچكدام بدون ديگری جايگاهی در افكار عمومی ندارند.

به گزارشايلام بيدار،همه می دانیم علت محبوبیت احمدی نژاد ترس از تداوم روحانی است و امید روحانی هم به هراس مردم از بازگشت احمدی نژاد است و تنها امید روحانی برای بقای در قدرت تولید یك دو قطبی قدرتمند با احمدی نژاد است.

به عكس آنچه سعی می شود در افكار عمومی متصور شود احمدی نژاد و روحانی دو روی یك سكه اند و لازم و ملزوم هم؛ هیچكدام بدون دیگری جایگاهی در افكار عمومی ندارند.
هر دو مردم را از رقیب خود می ترسانند، هر دو از حضور هم استقبال می كنند، هر دو افكار عمومی را به صورت سلبی شكل می دهند نه ایجابی، هر دو اولویت های مطالبات افكار عمومی را جابجا می كنند، هر دو فاقد پایگاه اجتماعی ایجابی هستند و...
به عكس تبلیغات طرفداران احمدی نژاد از ناراحتی ستاد روحانی، همه تجمعات احمدی نژادی ها در نهایت به نفع روحانی است چرا كه دست های خالی دولت فقط با ترساندن مردم از بازگشت احمدی نژاد پر می شود.
قرار نیست طرفداران روحانی احمدی نژادی شوند یا اینكه طرفداران احمدی نژاد روحانی‌چی؛ پایگاه اجتماعی این دو با هم رای تبادل نمی كنند، فقط قرار است نفرت ها عمق پیدا كند و هر چه عمق این نفرت ها بیشتر باشد رای آینده را تضمین می کند.
این روزها روحانی سخت محتاج احمدی نژاد است و احمدی نژاد سخت محتاج روحانی.
احمدی نژاد حكم رییس ستاد تبلیغات روحانی را دارد. حفظ دو قطبی های جعلی ماموریتی است كه تنها احمدی نژاد از عهده آن بر می آید.
ای كاش می شد افكار عمومی را از رای سلبی و دو قطبی های جعلی نجات داد تا مردم بتوانند به برنامه ها و عملكردها رای دهند و رقابتی واقعی شكل بگیرد. به هر حال رئیس جمهورهای زایش شده از نفرت از دیگری در پی مطالبات واقعی مردم گام بر نمی دارند و فقط تولید التهاب می كنند تا در سایه آن، بقای خود در قدرت را افزایش دهند.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد