سرویس: سیاسی
کد خبر: 20423
|
12:05 - 1395/02/25
نسخه چاپی

گزارش ایلام بیدار از دیدار فائزه هاشمی با فرقه ضاله بهائیت/

تحرکات ضدانقلابی خانواده هاشمی تمامی ندارد

تحرکات ضدانقلابی خانواده هاشمی تمامی ندارد
اینکه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام چه جوابی برای این اقدام دختر خود دارد موضوعی است که هنوز جواب آن برای عامه مردم مشخص نیست.

گروه سیاسی ایلام بیدار::انگار قرار نیست ماجرای خانواده هاشمی از ذهن مردم ایران پاک شود در روزگاران قدیم و در دوران ابتدایی بود که اوضاع خانواده هاشمی برایمان بازگو می شد اما در این برهه از زمان انگار این خانواده هنوز در نقل محافل عموم قرار دارد، البته این بار نه آن خانواده هاشمی بلکه خانواده "اکبر هاشمی رفسنجانی".

تفاوت های این خانواده هاشمی با آن خانواده هاشمی دوران ابتدایی زمین تا آسمان تفاوت دارد تفاوت هایی از جنس وفای به نظام و انتقال به دوردست ها برای انجام وظیفه در نظام مقدس جموهری اسلامی.

خانواده هاشمی در زمان کنونی نه تنها در مسیر انقلاب حرکت نمی کند بلکه برخلاف آن حرکت می کند و نمونه مشابه این گفتار در زمان حال و گذشته به عینه قابل درک است.

در یکی از تازه ترین این اقدامات از سوی این خانواده، فائزه هاشمی دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با فریبا کمال آبادی، عضو ارشد بهائیت ایران که به تازگی بعد از 8 سال زندان به مرخصی آمده است دیدار کره اس، دیداری که سوالات فراوانی را در اذهان عمومی بر جای گذاشته است.

گویا قرار نیست دشمنی های خانواده هاشمی با نظام تمامی یابد، انگار به زندان رفتن مهدی هاشمی به جای اینکه این خانواده را متنبه کند آنان را جری تر کرده است!

دیدار فائزه با فرقه ضاله بهائیت که دشمنی هایش با اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران تمامی ندارد حکایت از برنامه های مدون این خانواده در ادامه اقدامات گذشته خود دارد.

فائزه هاشمی بهتر است به جای دیدار با عوامل فرقه وهابیت که باید مشخص شود هدف او از این دیدارها چه بوده، به خانواده های شهدای حرم می رفت تا بداند که شهدای این راه در چه مسیری گام برداشته اند و او در چه مسیری!

مسیری که او در حال طی کردن است مسیری برخلاف تقویت نظام است و با توجه به سبقه بد این خانواده می توان پی برد که در راستای چه اهدافی این دیدار صورت گرفته است.

درحالی که در اسلام استفاده از قدرت حاکمیت در نفع شخصی و هواهای نفسانی و قدرت طلبی حرام است به وضوح می توان نقش خانواده هاشمی در تحرکات ضد نظام را دید.

در ماجراها و فتنه سال 88، هنوز چند ساعت از خاموش شدن آتش اغتشاشات در روز عاشورای 88 نگذشته بود که منابع خبری از حضور فائزه هاشمی رفسنجانی به همراه 15 نفر از بستگان خود در آشوب‌های این روز خبر دادند تا او یک بار دیگر هم آشوبگران را تنها نگذاشته باشد
انتشار این خبر با واکنش تند و شدید مردم داغدیده از هتک حرمت عزای سیدالشهدا (ع) روبه‌رو شد؛ تا جایی که سایت‌های نزدیک به فائزه، حضور او در اغتشاشات عاشورا را دروغ خواندند و آن را تکذیب کردند اما روز بعد، خبرگزاری فارس فیلمی را منتشر کرد که مؤید حضور او در میان آشوبگران و همراهی با آنان در روز عاشورا بود
انتشار این فیلم، خط پایانی بر صبر مردم نسبت به اقدامات غیرقانونی فائزه هاشمی رفسنجانی بود، حضور فائزه در آشوب‌های عاشورا که با هتک حرمت مقدسات دینی و توهین به کلام‌الله مجید همراه بود، مسئله‌ای نبود که به راحتی از خاطر مردم پاک شود
این مسئله سبب شد تا جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های کشور با برگزاری تجمعی در مقابل دادستانی تهران، خواستار برخورد قضایی سریع و صریح با فائزه شوند، همچنین فعالان سیاسی اصولگرا نسبت به عدم برخورد با او تذکرهای پیاپی را خطاب به دستگاه قضا منتشر کردند که با همراهی مردم روبه‌رو شد.

از این تاریخ به بعد بود که پلاکاردهای تقاضا از قوه قضائیه برای دستگیری و محاکمه فائزه هاشمی به پای ثابت راهپیمایی‌های مردمی در اعتراض به اهانت حامیان موسوی به قرآن و حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در روز عاشورا تبدیل شد.

از آن تاریخ به بعد، فائزه تلاش کرد تا حضور مرئی خود را کاهش دهد و در پشت پرده به برنامه‌ریزی برای طرح استراتژی‌های جدید جریان فتنه بپردازد اما در این روزها باز سر از لانه کشیده و در حال اجرای برنامه های شوم است.

اینکه "اکبر هاشمی رفسنجانی"، بعنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام چه جوابی برای این اقدام دختر خود دارد موضوعی است که هنوز جواب آن برای عامه مردم مشخص نیست.

اینکه دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با چه رویکردی اقدام به این گونه تحرکات ضد انقلاب گرایانه دارد نیز سوالی است که اگر دختر هاشمی دوران ابتدایی در قید حیات باشد جواب آن را نیز از فائزه خواهد پرسید؟

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب