سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20216
|
09:19 - 1395/02/18
نسخه چاپی

دادستان دره شهر تشریح کرد؛

سه کشته و زخمی در نزاع خونین ماژین + جزئیات

سه کشته و زخمی در نزاع خونین ماژین + جزئیات
نزاع خونین در بخش ماژین شهرستان دره شهر سه کشته و زخمی بر جای گذاشت.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازسیمره خبر، دادستان دره شهر گفت: نزاع دسته جمعی بین مردم روستای سرابنقل شهرستان آبدانان و سارقان در بخش ماژین از توابع شهرستان دره شهر با قتل یک جوان همراه شد.

"علی ادبی فیروزجاهی" دادستان دره شهر در گفتگو با خبرنگار سیمره خبر گفت: این درگیری زمانی رخ داد که مردم روستای سرابنقل برای جلوگیری از سرقت احشام خود مجبور به استفاده از سلاح گرم شدند.

وی اظهار کرد: متاسفانه در این نزاع مسلحانه  یک جوان 18 ساله کشته و دونفر دیگر نیز زخمی شدند.

فیروزجاهی افزود: بعد از اعلام این درگیری بلافاصله ماموران امنیتی وارد عمل شده و از گسترش و ادامه درگیری جلوگیری کردند.

وی تصریح کرد: قاتل این جوان به به کوههای اطراف منطقه متواری شده است که ماموران نیروی انتظامی مخفیگاه وی را شناسایی و در محاصره خود قرار داده اند.

 
این مقام قضایی یادآور شد: همچنین قاتل فراری که بهمن ماه 93 یک مامور نیروی انتظامی را در شهرستان ابدانان به شهادت رسانده بود بعنوان یکی از عوامل اصلی این نزاع  نیز در منطقه کوهستانی ماژین به محاصره پلیس درآمده است.
 
فیروزجاهی با اینکه تعدادی از عوامل این درگیری نیزدستگیر شده اند و بازجویی از انها ادامه دارد، افزود: در صورت عدم حضور به موقع پلیس احتمال افزایش تلفات انسانی این درگیری وجود داشت.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تمام اعضای شورای تامین شهرستان دره شهر در بخش ماژین مستقر هستند و ماموران امنیتی اوضاع را تحت کنترل خود دارند.

دادستان دره شهر خاطرنشان کرد: هیچ گونه مماشاتی با این افراد صورت نخواهد گرفت و نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با قاطعیت تمام عوامل و دست اندرکاران این درگیری را برابر قانون به اشد مجازات خواهند رساند.

 

انتهای پیام/س

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب