سرویس: ویژه انتخابات 94
کد خبر: 20075
|
10:30 - 1395/02/10
نسخه چاپی

پایان زمان رای گیری مرحله دوم انتخابات مجلس در استان ایلام

پایان زمان رای گیری مرحله دوم انتخابات مجلس در استان ایلام
رقابت براي تعيين نمايندگان مردم استان ایلام در مجلس دهم بين دو نفر در حوزه انتخابيه دهلران و چهار نفر در حوزه انتخابيه ايلام از دقایقی قبل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار، رای گیری برای انتخاب نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی همزمان با 20 استان دیگر آغاز شد.

محمد رضا مروارید استاندار ایلام در گفتگویی اعلام کرد: با هماهنگي هاي صورت گرفته بين فرمانداري هاي شهرستان هاي 10 گانه استان ايلام با ستاد انتخابات استان تمام تمهيدات براي برگزاري انتخاباتي پرشور، با حضور حداكثري مردم، قانونمند و امن فراهم شده و مشكلي در اين خصوص وجود ندارد.

وی ادامه داد:اميدواريم با تلاش مجريان برگزاري انتخابات، در مرحله دوم نيز شاهد انتخابات سالم و پرشور باشيم.

مرواريد با بيان اينكه راي گيري از ساعت 8 صبح امروز آغاز شده، اضافه كرد: مردم زمان حضور در شعب اخذ راي براي شركت در انتخابات را به ساعات پاياني موكول نكنند و در همان ساعات اوليه راي خود را به صندوق ها بيندازند.

ناصر خوشخبر فرماندار ایلام نیزدر گفتگوبا خبرنگار ایلام بیدار گفت: 10 هزار نفر در قالب عوامل اجرايي در شعب اخذ راي درانتخابيه ایلام حضور دارند،همچنین 335 شعبه اخذ راي در مرحله دوم انتخابات براي جمع آوري آراي مردم اين حوزه انتخابيه شامل شهرستان هاي ايلام، مهران، چرداول، سيروان، ايوان و ملكشاهي پيش‌بيني شده است.

وي تاكيد كرد: از اين تعداد، 228 شعبه ثابت و سيار در مناطق شهري و 107 شعبه ثابت و سيار نيز در مناطق روستايي شهرها و بخش هاي مختلف اين حوزه انتخابيه مستقر مي شوند.

رقابت براي تعيين نمايندگان مردم استان ایلام در مجلس دهم بين دو نفر در حوزه انتخابيه دهلران و چهار نفر در حوزه انتخابيه ايلام از دقایقی قبل آغاز شد.

حوزه انتخابيه ايلام با 2 كرسي در مجلس شوراي اسلامي شامل (ايلام، ايوان، چرداول، مهران، ملكشاهي و سيروان) است و حوزه انتخابيه دهلران نيز با يك كرسي در مجلس شوراي اسلامي شامل (دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره) است.

531 صندوق برای مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در قالب 531 شعبه ثابت و سیار در 10 شهرستان و 16 بخش تابعه استان ایلام آرای مردم را جمع آوری می كنند. 
بیش از 14 هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و انتظامی و اعضای شعب اخذ رای در فرآیند برگزاری انتخابات 10 اردیبهشت در این استان مشاركت می كنند كه چهار هزار و 630 نفر از این تعداد، عوامل نظارتی و 630 نفر نیز عوامل بازرسی هستند. 

رئیس ستاد انتخابات استان:مردم در ساعات اولیه روز رأی بدهند

"حسین کلانتری"، رپیس ستاد انتخابات استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایلام بیدار اظهار کرد: با تلاش تمامی همکاران در سطح شهرها و روستاها و هیپت های اجرایی، بخشداران و فرمانداران تدابیر لازم برای برپایی انتخابات امروز (جمعه) انجام گرفت.

وی گفت: تمام تجهیزات و امکانات در 531 شعبه اخذ رأی در دو حوزه انتخابیه ایلام، ایوان، سیروان، چرداول، مهران و ملکشاهی و نیز حوزه های انتخابیه دهلران و دره شهر و آبدانان و بدره برای برپایی انتخاباتی باشور نشاط در استان ایلام فراهم است.

این مسئول افزود: هیچ مشکلی برای برپایی انتخابات امروز دیده نمی شود و پیش از این نیز جلسه ای با دوستان خوبمان در هیئت نظارت برگزار شد که تعامل خوبی برای اجرای سالم و دقیق و قانونمند انتخابات امروز وجود دارد.

کلانتری ادامه داد: تمامی عوامل مرتبط با انتخابات امروز پای کار هستند و جناب استاندار با همه دستگاه های اجرایی دستور داده با همه امکانات بسیج شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام بیان کرد: در این زمینه نیروی انتظامی، سپاه و بسیج همکاری های لازم را بعمل خواهند آورد و دستگاه امنیتی نیز تدابیر خود را اتخاذ کرده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این مرزبانی استان و مقامات محترم قضایی نیز آماده همکاری برای برپایی انتخابات هستند.

این مسئول عنوان کرد: در استان ایلام شش نفر در مرحله دوم انتخابات حضور دارند و از این تعداد تنها سه نفر بیشترین آراء را کسب می کنند پس طبیعتا سه نفر دیگر نیز خواهند ماند و هر کس که همانطور که تخمین برد خود را می دهد بایستی تخمین اینکه رأی نیاورد را نیز بدهد.

کلانتری اشاره کرد: با این شرایط بایستی آمادگی روحی و روانی برای نامزدها و ستادهای انان وجود داشته باشد و آنکه بیشترین رأی را به دست می آورد همه به آن احترام بگذارند.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام اضافه کرد: اطمینان خاطر می دهیم که انتخابات در سلامت، امنیت و بی طرفی کامل در حال برگزاری است.

وی تأکید کرد: مردم در ساعات اولیه روز رأی بدهند چون طبق قانون از هشت صبح تا ساعت 18 عصر زمان رأی گیری است و تمدیدهایی که صورت می گیرد سراسری بوده است.

این مسئول گفت: ممکن است با توجه وجود شرایط مختلف از جمله شرایط جوی ممکن است تمدید زمان انتخابات مقدور نباشد و توصیه و خواهش ما این است که کسی جا نماند و ساعات اولیه روز پای صندوق های رأی حاضر شوند.

کلانتری افزود: کسانی که در مرحله اول در هر حوزه ای رأی داده اند فقط می توانند در همان حوزه رأی بدهند و اگر کسی در حوزه اول رأی نداده الان می تواند در هر حوزه ای رأی بدهد.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام ادامه داد: سیستم به گونه ای که امکان رأی تکراری وجود ندارد و نیز کسی نمی تواند با شناسنامه دیگری رأی بدهد و در این صورت این افراد با مشکلاتی مواجه می شوند که باعث شرمندگی خواهد شد.

وی عنوان کرد: مردم باید دقت لازم را بعمل اورند و از همکاری مردم نیز تشکر خواهیم کرد.

حضور گروه بازرسی هیئت نظارت بر انتخابات در ایلام

"یوسف امیدی"، رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایلام بیدار از حضور یک گروه بازرسی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات در ایلام خبر داد.

وی گفت: هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات اقدام به اعزام یک گروه بازرسی بر انتخابات در استان ایلام کرده است.

این مسئول اظهار کرد: در این راستا این گروه بر روند برگزاری مرحله دوم انتخابات نظارت های لازم را بعمل خواهند آورد.

رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات استان ایلام افزود: مردم چنانچه گزارش هایی در رابطه با تخلفات انتخاباتی در دست داشتند می توانند آنها را به این هیئت ارجاع دهند.

امیدی بیان کرد: محل استقرار این گروه بازرسی در محل دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان ایلام است.

انتخابات صحنه حضور و یکپارچگی مردم است

سردار "علی دولتی"، فرمانده انتظامی استان ایلام در حاشیه اخذ رأی در شعبه دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: در استان ایلام سرنوشت هر سه کرسی انتخابات به مرحله دوم کشیده شده است.

وی گفت: حضور و مشارکت مردم در دور دوم انتخابات در استان ایلام اهمیت این دور از انتخابات را می‌‌رساند، در استان ایلام تعداد کاندیداها در مرحله اول زیاد بود و بر این اساس انتخابات به دور دوم کشیده شد.

این فرمانده انتظامی افزود: تعدد کاندیداها در دور اول شعور سیاسی و حضور گرم مردم را در انتخابات نشان داد و قطعاً در دور دوم به عنوان تکمیل‌کننده دور اول انتخابات این مهم یعنی حضور حداکثری مردم باز دیگر رقم خواهد خورد.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: شرکت حماسی مردم در هر دو مرحله بیانگر وحدت و یکپارچگی مردم و تبعیت از مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی را می‌رساند.

دولتی بیان کرد: ولایتمداری مردم سبب شده که همواره در همه صحنه‌های انقلاب حضوری جدی و فعال داشته باشند و انتخابات نیز یکی از این صحنه‌های حضور و یکپارچگی مردم است.

وی عنوان کرد: اتحاد و همدلی مردم و ولایتمداری آنها و همچنین وفاداریشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی به دوست و دشمنان قسم‌خورده نظام طی سال‌های گذشته به اثبات رسیده است.

تجهیز شعب اخذ رای به تجهیزات مدرن انتخابات

"محمدرضا مروارید"، استاندار ایلام درحاشیه اخذ رأی در شعبه دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: استان ایلام آمادگی کامل برای برپایی دور دوم انتخابات را در سراسر استان دارد.

وی گفت: در بازدیدهایی که از شعب اخذ رای در ایلام شده خوشبختانه هیچ مشکلی در راستای اخذ رای از مردم وجود نداشته و تمام شعب اخذ رای به سیستم‌های اینترنت مجهز هستند.

این مقام مسئول افزود: هیچ مشکلی در زمینه اجرای انتخابات وجود ندارد و تنها منتظریم که مردم استان ایلام در اولین ساعت اخذ رای به صندوق‌های اخذ رای در شعب مراجعه کرده و اقدام به ارائه رای کنند و این امر خطیر را به ساعات پایانی موکول نکنند.

استاندار ایلام ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود که انتخابات تمدید نشود بر این اساس از مردم انتظار می‌رود در نخستین فرصت نسبت به ارائه رای اقدام داشته باشند و آن را به دیگر ساعات موکول نکنند.

مروارید بیان کرد: 531 شعبه اخذ رای در سراسر استان ایلام آماده و مهیای اخذ رای از مردم استان ایلام بوده و خوشبختانه آمادگی لازم برای این امر مهم از سوی دست‌اندرکاران انتخابات وجود دارد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: بسترهای لازم برای برپایی انتخابات باشکوه در استان ایلام از هفته‌ها و ماه‌های گذشته با تلاش مسئولان امر در ستاد انتخابات فراهم شده که این حرکت و اقدامات شایسته تقدیر و تحسین فراوان است.

وی با بیان اینکه همه شعب اخذ رای به تجهیزات مدرن انتخابات مجهز هستند، ادامه داد: بیش از 14 هزار نفر از دست‌اندرکار برپایی انتخابات در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه اصلی ایلام و دهلران هستند و 6 نامزد انتخاباتی در استان ایلام برای کسب سه کرسی نمایندگی مجلس امروز با هم به رقابت می‌پردازند.

 
"عبادالله باقری"، دبیر ستاد انتخابات استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایلام بیدار از مصرف 78 هزار تعرفه انتخاباتی در استان ایلام در دومین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی گفت: این تعداد تعرفه تا ساعت 12 امروز (جمعه) مصرف گردیده است.

این مسئول اظهار کرد: پیش بینی می شود در ساعات باقی مانده تا زمان اجرای انتخابات این تعداد افزایش یابد.

به گزارش ایلام بیدار، از مجموع تعداد نامزدهای دور اول انتخابات مجلس استان ایلام تعداد شش نفر به مرحله دور دوم راه پیدا کرده اند.

چهار نفر از این تعداد در حوزه شمال و دو نفر در حوزه جنوب هستند، تکلیف سه نماینده اصلی راه یافته به مجلس امروز بعد از اتمام انتخابات و شمارش آراء مشخص می شود.

شهرستان ملکشاهی

 انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی ازساعت هشت صبح امروز در شهرستان ملکشاهی آغاز شد.

درب های شعب اخذ رای دقایقی قبل به روی مردم باز شده و هم اکنون روند اخذ رای آغاز گردیده است.

مردم شهرستان ملکشاهی با آغاز شروع رای گیری از همان ساعات اولیه رای گیری درپای صندوقهای رای حاضر شدند و  در شعب اخذ رای، آرای خود را به صندوق های رای ریختند.

مردم ملکشاهی همزمان با سراسر کشور در انتخابات دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت و نماینده خود برای چهارسال آینده را انتخاب خواهند کرد.

26 شعبه ثابت وسیار اخذ رای در دوبخش مرکزی وگچی شهرستان ملکشاهی مستقر شده است.

در حوزه انتخابیه ایلام، ایوان، ملکشاهی، مهران، سیروان و چرداول، چهار کاندید برای تصاحب دو کرسی رقابت می کنند.

شهرستان دهلران

مسئولان شهرستان دهلران صبح امروز با حضور در یکی از شعب اخذ رأی، آرای خود را در صندق رأی انداختند.
 
 
 
رأی دادن مسئولان دهلران
 
 
رأی دادن مسئولان دهلران
 
رأی دادن مسئولان دهلران
رأی دادن مسئولان دهلران
رأی دادن مسئولان دهلران
 
رأی دادن مسئولان دهلران
 شهرستان آبدانان
رقابت براي تعيين نماينده مردم حوزه جنوب استان ایلام در مجلس دهم بين دو نفر در شهرستان آبدانان از دقایقی قبل آغاز شد.

فرماندار آبدانان در گفتگو با آبدانان خبر اظهار کرد: رای گیری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان آبدانان همزمان با دو شهرستان دهلران و دره شهر راس ساعت 8 صبح آغاز شده است.

وی اظهار کرد: متولدین 10 اردیبهشت 77 به بعد می توانند در انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

عسکری اظهار کرد: فرآیند رای گیری از ساعت 8 صبح آغاز و حداقل 10 ساعت و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت.

فرماندار آبدانان گفت: 66 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در آبدانان پیش بینی شده است.

وی گفت : از مجموع شعب اخذ راي، 35 شعبه شهري و 31 شعب ديگر نيز روستايي است كه از اين تعداد 17 شعب سيار و 49 شعبه نيز ثابت هستند.

عسکری  افزود: يك هزار و 250 نفر نيز در قالب اعضاي هيات هاي اجرايي و نظارت، بازرسي، انتظامي و اعضاي شعب مسئوليت برگزاري انتخابات و اخذ آراي مردم اين شهرستان را در مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي بر عهده دارند.

وی گفت: براساس آمارهاي رسمي 30 هزار نفر از جمعيت اين شهرستان واجد شرايط شركت در انتخابات هستند كه در مرحله نخست 29 هزار نفر آنان در انتخابات مشاركت كردند.
ی هستند.











 
شهرستان دره شهر
مردم دره شهربرخلاف  دور اول انتخابات که از ساعتها قبل پشت درهای شعب اخذ رای حضور داشتند با گذشت چند ساعت از  آغاز شروع رای گیری مشارکت بسیار کمی صورت گرفته بصورتی که برخی شعب تعداد انگشت شماری حضور دارد.

با توجه به کشاورز بودن اکثریت مردم دره شهر و حضور در مزارع،  احتمال افزایش جمعیت رای دهنده در بعد از ظهر داده می شود.

برخی به طور خود جوش با بلندگو دستی مردم روستاها را به مشارکت در رای ریزی در ساعات اولیه تشویق می کنند.

در حالی که گرفتن عکس این حضور با شکوه بیرون از محل اخذ رای ازاد است اما برخی مسئولان شعب با برخود نامناسب با خبرنگاران از این کار جلوگیری می کنند .

صادر نکردن کارت برای خبرنگاران تنها سایت خبری دره شهر توسط فرمانداری . مسئول اطلاع رسانی ستاد انتخابات نیز جای سوال داشت این در حالی بود که برای خبرنگاران همه شهرستانها مجوز صادر شد.

هرچند این سایت احتیاجی به مجوز ندارد اما این حرکت نشان داد مسئولان در زمان بحران فقط به سیمره خبر متوسل می شوند.

حضور  افراد مسن مانند دور اول انتخابات ازجوانان بیشتر است.

امام جمعه دره شهر به همراه ستاد انتخابات شهرستان از برخی شعب اخذ رای بازدید کردند .

سالم بودن دستگاههای تشخیص هویت توسط شورای نگهبان و هیئت نظارت بررسی و تایید شد.

نیروی انتظامی خودروهایی را که عکس کاندیدا را بر روی آنها خود نصب شده توقیف و تردد انها را منوط به برداشتن عکسها کرده اند.

نیروی انتظامی امنیت کامل را برقرار کرده و از تجمعات طرفداران کاندیداها را درب حوزه های رای گیری ممانعت می کند.

فرمانده نیروی انتظامی دره شهر با حضور در جمع مردم از انها خواست برای برگزاری انتخابات سالم و امنیت انتخابات از تجمع اطراف شعب اخذ رای خودداری کنند.

برخورد مناسب نیروی انتظامی با مردم و متقابلا احترام مردم به ماموران ناجا صحنه های زیبایی را بوجود آورده است.

حضور معلولان با شناسنامه از اوایل اغاز رای گیری از نکات جالب و زیبای  این دوره از انتخابات بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شهرستان سیروان

رای گیری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سایر شهرستان های استان ایلام از ساعت 8 صبح در شهرستان سیروان آغاز شد.

درب های شعب اخذ رای دقایقی قبل به روی مردم باز شده و فرایند رای گیری همزمان با سایر شهرستان های استان ایلام در شهرستان سیروان آغاز شد.

برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان،23 شعبه اخذ رای ثابت و سیار در نظر گرفته شده که 7 شعبه ثابت و 16 شعبه سیار مستقر است.

پیش بینی ها از حضور و مشارکت بالای مردم در شهرستان سیروان در پای صندوقهای رای خبر می دهد.

رقابت بين چهار نفر در حوزه انتخابيه ايلام (ايلام، ايوان، چرداول، مهران، ملكشاهي و سيروان) برای تعیین دو کرسی در این حوزه آغاز شده است.

 
 
 
 

شهرستان ایوان

معروف بسطامی فرماندار شهرستان ایوان گفت : شهرستان ایوان دارای 49 صندوق اخذ رای ثابت و سیار است و کار برگزاری انتخابات را 1200 نفر از عوامل اجرایی ، هیئت نظارت ، بازرسین و نیروی محترم انتظامی بر عهده دارند.

وی افزود : از اولین ساعات شروع رای گیری همه عوامل منسجم و منظم پای کار بوده اند و بحمدالله تاکنون حضور خوب و با نشاطی در پای صندوقهای رای مشاهده شده است.

بسطامی با توصیه به مردم گفت : با توجه به اینکه مدت اخذ رای گیری 10 ساعت بر اساس تبصره 3 ماده 10 قانون انتخابات می باشد حتما در موعد مقرر حضور یابند چرا که احتمال تمدید آن بعید است لذا انتظار داریم مردم شریف از این فرصت استفاده کنند و با مشارکت بالایی حضور پیدا کنند و با کاندیداهای مورد نظر خود رای بدهند.

فرماندار ایوان تصریح کرد : الحمدلله هیچ گونه کمبود و یا مشکلی از لحاظ وسایل و امکانات مورد نیاز نداریم و اعضاء و عوامل مختلف شعب نیز ، چند مرحله آموزش و کارگاه های مختلف را برای یادآوری و فراگیری نکات جدید گذرانده و آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات کسب نموده اند ، یکی از مهمترین مواردی که به آنها گوشزد نموده ایم ، بی طرفی و عدم جانبداری از فرد یا افرادی از کاندیداها بوده است ؛ زیرا آنچه برای ما در درجه اول اهمیت قرار دارد صداقت ، امانتداری و بی طرفی عوامل برگزارکننده و برگزاری انتخاباتی سالم ، شفاف و قانونمند می باشد.

امام جمعه شهرستان ایوان با حضور در شعب رای گیری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی با انداختن رای خود به صندوق در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت :الحمدالله حماسه بزرگی به مانند دور اول انتخابات در حال رخ دادن است و مردم شریف شهرستان ایوان با شور و حال وصف نشدنی در پای صندوقهای رای حضور پیدا کرده اند.

وی افزود :  معلوم است با این حضور پرشور میزان مشارکت بسیار خوب است ، خلق این حماسه بزرگ را به همه دلسوزان نظام تبریک می گوییم و فرقی ندارد چه کسی از صندوق رای بیرون می آید مهم این است همه برای لبیک به نظام همدل و منسجم در این وظیفه الهی شرکت می کنند.

گفتنی است شهرستان ایوان دارای 49 صندوق اخذ رای با 1200 نفر عوامل اجرایی می باشد.

 

 

شهرستان مهران

مراد ناصری فرماندار مهران گفت: انتخابات در شهرستان مرزی مهران باامنیت کامل در حال برگزاری است.وی افزود31 شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم در نظر گرفته شده و یک هزار و 200 نفر به عنوان عوامل اجرایی ،نظارتی  ، بازرسی، انتظامی و اعضای شعب در این مرحله مشارکت دارند.

فرماندار مهران گفت : تمام تلاش دست اندرکاران برگزاری دومین مرحله انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان ایلام و این شهرستان مرزی حول حضور موثر و حداکثری مردم معطوف شده است.

ناصری یادرآور شد: همانگونه که در مرحله اول بیش از 98 درصدمردم این شهرستان در انتخابات شرکت کردند پیش بینی می شوددر مرحله دوم نیز مشارکت مردم گسترده باشد.

 

 

پایان زمان رای گیری مرحله دوم انتخابات مجلس در استان ایلام

محمدرضا مروارید اظهار كرد: بر اساس اعلام ستاد انتخابات كشور و اینكه تصمیمی برای تمدید مجدد این زمان در حوزه های انتخابیه این استان نداریم، پس از ساعت 21 شعب اخذ رای مجاز به پذیرش رای دهندگان جدید نیستند.

وی افزود: شعبی كه با تراكم جمعیت مواجه هستند، موظفند با بستن درب های ورود تا آخرین نفر نسبت به اخذ رای از افراد حاضر در شعبه اقدام كنند.
استاندار ایلام میزان مشاركت مردم این استان در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تاكنون خوب توصیف كرد و گفت: مشاركت مردم حوزه انتخابیه دهلران بیشتر از حوزه انتخابیه ایلام است.

 

در حال بروز رسانی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد