سرویس: ویژه انتخابات 94
کد خبر: 20059
|
20:34 - 1395/02/08
نسخه چاپی

معاون سیاسی استاندار ایلام:

تمام تمهیدات انتخابات اندیشیده شده است

تمام تمهیدات انتخابات اندیشیده شده است
رئیس ستاد انتخابات استان گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در استان اندیشیده شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ايلام بيدار، حسين كلانتري، در اخرین نشست ستاد انتخابات استان از آمادگي براي برگزاري مرحله دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد.

وی افزود: هماهنگی و تعامل خوبی بین هیات های اجرایی، نظارت ، بازرسی و اعضای شورای تامین در استان، شهرستانها و بخش های مختلف استان وجود دارد و همه چیز حاکی از برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری است. 
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با تشکر از تلاشهای هیات های اجرایی، نظارت ، بازرسی و اعضای شورای تامین و تقدیر از حضور گسترده مردم در مرحله اول انتخابات در روز هفتم اسفند سال گذشته تاكيد كرد: آنچه براي خلق يك حماسه سياسي مهم است توجه به قانون و رعايت آن توسط همگان است.
وی با اشاره به این واقعیت که از مجموع شش نفر مرحله دوم در استان 3 نفر به مجلس راه می یابند مردم رابه خویشتن داری ومتانت و کاندیداها را به مدیریت افکار عمومی و جو روانی حاکم بر جامعه تشویق کرد.
در استان ایلام رقابت بین 2 نفر در حوزه انتخابیه دهلران و 4 نفر در حوزه انتخابیه ایلام روز جمعه(10 اردیبهشت) برای کسب 3 کرسی در مجلس شورای اسلامی در 531 شعبه ی اخذ رأی انجام می گیرد.
لازم به ذکر است که ساعت 8 صبح پنجشنبه(9 اردیبهشت) پایان وقت قانونی تبلیغات کاندیدا می باشد.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب