سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 20020
|
08:25 - 1398/11/29
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزارش می دهد؛

شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و انقلابی است/ حضور حداکثری خاری در چشم دشمنان

شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و انقلابی است/ حضور حداکثری خاری در چشم دشمنان
نمایش اقتدار مردم ولایتمدار ملکشاهی در دوم اسفندماه 98 در انتخابات مجلس یازدهم با اشتیاق به اجرا در خواهد آمد.

به گزارشايلام بيدار، انتخابات در جمهوری اسلامی نماد مردم سالاری و دموکراسی به معنای واقعی است. هرکسی حق انتخاب و اظهار "رای" دارد.

رای دادن یعنی انتخابات آزادانه و از روی آگاهی فردی و با توجه به مصالح نظام، هر فرد رای دهنده از نقطه نظر خودش تشخیص داده است.

در شهرستان ملکشاهی همه وهمه برای حضور آماده اند، به فواید و آثار حضور آگاهند و به برکات حضور ایمان دارند، مردم ملکشاهی همواره حماسه های حضور فراوانی آفریده اند و شاید دیگر برای آنها خلق حماسه عادی شده است. اما بازهم برای دوم اسفندماه قلبها در تب وتابند تا باردیگر عزت غرورآفرین مردم این دیار در غربی ترین نقطه کشور سرآمد و زبانزد همه ایران شود.

چه باشکوه است آن هنگام که صف های طویلی از مرد وزن، پیر وجوان، همه وهمه در پای صندوق های اخذ رای شکل می گیرد و نه تنها مهری است که به شناسنامه ها زده می شود بلکه مهر تائید در آن روز مهری است که مردم به انقلاب خود خواهند ورزید.

نمایش اقتدار مردم ولایتمدار ملکشاهی در دوم اسفندماه 98 در انتخابات مجلس یازدهم با اشتیاق به اجرا در خواهد آمد.

شور وشوق ونشاط عمومی برای حضور در پای صندوق های اخذ رای از چند روز مانده به انتخابات در میان مردم واضح است و پیرو جوان، زن ومرد، همه وهمه بویژه رای اولی ها با ذوقی دوچندان برای خلق حماسه حضور بی تابی می کنند.

 

حضور در انتخابات عمل به تکلیف شرعی است

یکی از اهالی شهرستان ملکشاهی گفت: هدفم از شرکت در انتخابات عمل به تکلیف شرعی و انقلابی، اجتماعی وسیاسی و حفظ منافع ملی و مشارکت در تعیین سرنوشت کشور ولبیک گفتن به فرامین امام راحل (ره) و منویات رهبر فرزانه انقلاب است.

وی اظهارداشت: شرکت همگان در انتخابات موجب پایداری و تقویت نظام اسلامی و استمرار تامین امنیت کامل، افزایش ابهت جمهوری اسلامی در نزد دشمنان و افزایش اعتبار و آبروی ملت در چشم جهانیان است.

این شهروند؛ عمل به قانون و دخالت ندادن سلیقه شخصی و حزبی در فرآیند اجرایی انتخابات را از انتظاراتش از عوامل اجرایی انتخابات عنوان کرد

وی اذعان کرد: انتظارم از کاندیداها این است که خودشان را لایق این منصب بدانند، هدفشان برای نام و شهرت واستفاده مادی نباشد، با ثروتمندان وصاحبان ثروت محلی زدو بند نداشته باشند که این انصراف از اصول اسلامی است، در تبلیغات متوسل به دروغ نشوند و وعده های نادرست و غیرقابل عمل ندهند.اهداف وبرنامه های خود را بصورت شفاف برای مردم بازگو کنند، دیگر کاندیداها ونامزدهای انتخاباتی را تخریب نکنند، در مسائل انتخاباتی اسراف نکنند، خود را درعمل متعبد به اسلام ومقید به قوانین شرعی بدانندیعنی التزام عمل به اسلام داشته باشند، تبعیت مطلق از ولایت فقیه از شروط اصلی و اساسی برای یک نامزد است.

این شهروند افزود: حضور و مشارکت حداکثری و همگانی در پای صندوقهای رای وانتخاب افرادصالح، مومن و معتقد به مبانی دین اسلام و آرمانهای بلندامام(ره) و انقلاب، شجاع و جسور در مقابل دشمن برای تصدی پست های مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از وظایف مردم در انتخابات هفتم اسفند است.

 

دوم اسفندماه با حضور خود اقتدار ایران را نشان می دهیم

یک  دانشجو به خبرنگار ما گفت: حضور تک تک مردم و بویژه خود و خانواده ام در پای صندوق های رای یک تکلیف است. برای نشان دادن وفاداری خود به جمهوری اسلامی باید همه ما در پای صندوق ها، عزم حضور را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: نامزدهای انتخاباتی با تمکین به قانون، زمینه حضور حداکثری در انتخابات را فراهم نمایند و عوامل اجرایی با اعلام بی طرفی، در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تلاش نمایند.

 

باید نماینده اصلح انتخاب کنیم

یک جوان ملکشاهی می گوید: با هدف تاثیرگذاری بر جامعه در انتخابات شرکت می کنم . بایستی تلاش کنیم که نماینده ای اصلح را انتخاب کنیم چراکه مجلس، قانون گذار است و این قانونها برای خود مردم وضع می شوند. هرچه حضور فعال تری داشته باشیم قطعا کارایی و بازخورد بهتر و بیشتر به نفع خود مردم خواهد بود.

 

شرکت در انتخابات وظیفه ملی است

شهروند دیگری، شرکت در انتخابات را یک وظیفه عنوان کرد و گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی ومشارکت در صحنه های سیاسی کشور و لبیک به بیانات و دستورات ولی امر مسلمین است.

احمدی افزود: حضور حداکثری در انتخابات خاری درچشم دشمنان نظام از جمله استکبار جهانی و اسرائیل غاضب و انگلیس است.

وی اذعان کرد: از نامزدهای انتخاباتی انتظار داریم که اصول وقوانین منطبق با انتخابات را رعایت کنند و هدفشان خدمت خالصانه و صادقانه باشد.

 

حضور مردم چشم طمع دشمنان را کور می کند

یکی از کارگران شهرستان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن اعلام حضور در انتخابات گفت: با هدف لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی برحضور همه مردم در انتخابات شرکت می کنم.

دارابی افزود: حضور باشکوه مردم در پای صندوق رای باعث می شود که دشمنان به انقلاب اسلامی چشم طمع نکنند. مردم با حضور باشکوه در پای صندوق های رای مهرتائیدی بر جمهوری اسلامی ایران بزنند، رای تعصبی و قومی وقبیله ای ندهند، افراد لایق و شایسته را انتخابات کنند.

وی درخصوص انتظارات از کاندیداها گفت: کاندیدی که بعنوان نماینده مردم انتخاب می شود، به فکر مردم باشد، از جمهوری اسلامی ایران و آرمانهای انقلاب دفاع کند و کشور و ملت را به بیگانگان نفروشد.

دارابی در پایان گفت: عوامل اجرایی انتخابات نظم و انظباط را ایجاد و اصل بی طرفی را رعایت کنند و در جهت برگزاری انتخاباتی سالم و بانشاط تلاش نمایند.

 

مردم ملکشاهی در لبیک به فرمان رهبری حضوری باشکوه در انتخابات دارند

مردم شهرستان ملکشاهی برخود تکلیف می دانند که به فرمان رهبر انقلاب برای حضوری یکپارچه در انتخابات لبیک گویند و با مشارکت در حماسه سیاسی ملی، موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب شوند.

آنها از نقش خود در تعیین سرنوشت سیاسی مملکت آگاهی دارند و می دانند که هر یک عدد رای یعنی یک پله برای پیشرفت و آبادانی کشور عزیزمان ایران است.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد