سرویس: استان ایلام
کد خبر: 19851
|
09:58 - 1395/01/29
نسخه چاپی

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام تشریح کرد:

برنامه های رادیو و تلویزیون در مرحله دوم انتخابات

برنامه های رادیو و تلویزیون در مرحله دوم انتخابات
مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام برنامه های رادیو و تلویزیونی مرحله دوم انتخابات در استان ایلام را تشریح کرد.

"علیرضا شیروی" مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام در گفتگو با خبرنگار سیاسی ايلام بيدار در خصوص برنامه های انتخاباتی گفت : رسانه استانی با برگزاری جلسات مختلف کارشناسی و در نظر گرفتن نیروی انسانی و تجهیزات برای پوشش مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل دارد .

وی با اشاره به طراحی برنامه های صدا و سیمای مرکز ایلام در قالب 2 مرحله تشریحی  ( تبیینی )و تهییجی ( تبلیغی ) اظهار کرد: در مرحله تشریحی و تبیینی که تا سوم اردیبهشت ادامه دارد در قالب برنامه های گفتگو محور ، پخش گزارش های ویژه در برنامه های پر مخاطب ، پخش برنامه های مستند ، ترکیبی و استفاده از قالب های جدید برنامه سازی و پخش اخبار و اطلاعیه های منابع رسمی ستاد انتخابات و هیئت نظارت ، مهمترین اخبار ، موضوعات و محورهای مرتبط با انتخابات  پخش می شود .

شیروی افزود : در مرحله تهییجی و تبلیغی که از چهارم تا نهم آغاز می شود ، برنامه ریزی برای پخش برنامه های گفتگو محور با استفاده از ظرفیت برنامه های پر مخاطب ، پخش تیزرهای انتخاباتی با محوریت اهمیت مقوله انتخابات ، مشارکت حداکثری ، تبیین اولویت های استان و تبیین اهمیت شعار سال در برنامه های انتخاباتی که مهمترین رویکرد محور این مرحله است صورت می پذیرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام همچنین  با اشاره به انعکاس اخبار و رویدادهای انتخابات در بخش های خبری صدا و سیمای مرکز ایلام تصریح کرد : در روز انتخابات هم علاوه بر اطلاع رسانی مستمر و طراحی چند بخش ویژه خبری در ساعات مختلف ، اخبار و اطلاعات مربوط به انتخابات ، حوزه های رای گیری ، اهمیت انتخابات و ... در برنامه های زنده خبری و تولیدی منعکس می شود .

وی  تاکید کرد : تبیین اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی ، اهمیت مسئولیت اجتماعی مردم در اداره امور کشور ، تاثیر مشارکت و حضور آگاهانه مردم در انتخابات بیان دغدغه ها ، انتظارات و مطالبات مردم از نمایندگان مجلس و تبیین اهمیت قانونگذاری به عنوان یکی از وظایف اصلی مجلس از مهمترین محورهای صدا و سیمای مرکز ایلام در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی  است . 

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب