سرویس: خواندنی ها
کد خبر: 1960
|
21:48 - 1391/12/26
نسخه چاپی

اقدامات ضد ارزشی شجریان!/تصویر

اقدامات ضد ارزشی شجریان!/تصویر
محمد رضا شجریان پس آنکه تصاویرش در کنار خواننده ها و رقاصه های ضد انقلاب و ضدفرهنگی منتشر شد و برای همگان نیات درونی و افکار غیر اخلاقی اش روشن شد دیگر برای کسی ابهامی در مورد اینکه شجریان دچار فساد فکری و مسائل غیر اخلاقی و غیر عرفی جامعه ایرانی است وجود ندارد.

شجریان که بصورت آزادانه اقدامات ضد ایرانی انجام داده و می دهد و در مصاحبه هایی که با رسانه های بیگانه و ضد انقلاب داشته است، رسما ابراز تاسف کرد که صدایش از رادیو و تلوزیون ایران پخش شود ، حال این روزها پایه اصلی رسانه های به اصطلاح فرهنگی ضد انقلاب شده است  و این رسانه های معاند از وی به عنوان نماد فرهنگ ایرانی نام می برند.

شجریان که ارتباط های نزدیکی با مجریان فاسد شبکه های ضد انقلاب و معاند دارد و تصاویرش هم به وفور در شبکه های اجتماعی پخش شده است و بدون هیچ محدودیتی با مجریان فاسد و رقاصه ها و خوانندگان زن عکس یادگاری گرفته و منتشر کرده است همچنان آزادانه به کشورهای مخالف ایران سفر می کند و بر علیه ایران اقدامات ضد ایرانی دارد و آبروی فرهنگ ایرانی را زیر سوال می برد.

اخیرا محمد رضا شجریان و دخترش به آمریکا سفر کرده اند و همراه با یک گروه ضد فرهنگی به نام شهناز با دسته ای از خوانندگان زن و مرد ضد فرهنگی هرشب برای ایرانیان مقیم آمریکا اجرای زنده دارند و شبهای زمستان ضد انقلابهای خارج نشین را گرم می کنند، در این میان رقاصه ها و خواننده های فاسد نیز با این گروه همراه و بیشتر با شجریان آمیخته شده اند و با وی ارتباط نزدیکی گرته اند.

شجریان اخیرا نیز یک تصویر شخصی خود همراه با خانواده و همسر خود که متعلق به قبل از انقلاب می باشد را در صفحه رسمی خود در فیس بوک منتشر کرده است که رسما حجاب را زیر سوال برده است و در آن همسر و اعضای خانواده اش بدون حجاب هستند که تصاویرشان را منتشر کرده است.

تصویر منتشر شده از سوی شجریان در صفحه رسمی خود در فیس بوک با عنوان ” حجاب! ” منتشر شده است که رسما حجاب زن ایرانی را زیر سوال برده است.

اما در این میان سخنان و اقدامات مغرضانه بعضی ها در داخل بسیار تامل بر انگیز است که هنوز اقدامات فردی را که دچار فساد اخلاقی است و برای همگان فساد فکری و رفتاری وی روشن است و خبرهای متعددی از فساد اخلاقی که شجریان این روزها دچار ان است منتشر شده و می شود، که می گوید:  “شجریان یک هنرمند واقعی است! “اگر کمی تفکر کنند پی عمق ماجرای شجریان خواهند برد و اینکه او چنین اقدامات ضد ارزشی را بصورت آزادانه انجام می دهد و کسی هم جلودارش نیست و نباید از وی حمایت کرد.

شجریان در یکسال گذشته چند سفر به کشورهای اروپایی و امریکا داشته است که پس از اجرای خوانندگی در کنار خوانندگان زن و رقاصه های فاسد و حضور در شبکه های ضد انقلاب در کشورهای مختلف دوباره بصورت آزادانه به ایران بر می گردد و فعالیت خود را از سر می گیرد و با مجوز رسمی وزارت ارشاد البوم هایش را بیرون می دهد.

شجریان در سفر اخیرش که دختر او نیزاو را همراهی می کند و ارادت خاصی به خوانندگی دارد و مدت هاست در ایران و دیگر کشورها خوانندگی می کند و راه پدرش را ادامه می دهد در کنار پدرش در این سفر به امریکا در گروه شهناز خوانندگی و نوازندگی کرده و چند روز دیگر هم دوباره قصد بازگشت به ایران را دارد.

حال نباید با این نوع اقدامات ضد ارزشی که فرهنگ ناب ایرانی و اسلامی را زیر سوال می برند و قصد سخره گرفتن اسلام و ارزشهای ما را دارند برخورد شود ؟ چرا باید چنین افرادی که رسما اعلام مخالفت با جمهوری اسلامی را در شبکه ضد انقلاب بی بی سی فارسی اعلام کرده و اقدامات مشکوکی نیز با شبکه های معاند دارد برخورد شود؟چرا باید چنین فردی بصورت آزادانه هرچه می خواهد بر علیه نظام و انقلاب و فرهنگ این کشور اقدامات ضد ارزشی انجام دهد ولی کسی جلودارش نباشد؟!

اخیرا شنیده می شود که بعضی افراد درصدد آن هستند که تا اقدامات ضد ارزشی محمد رضا شجریان را تطهیر کنند تا مجدد به عرصه رسانه ای کشور باز گردد و از ممنوع التصویر و سخن گفتن خارج شود.

اما مردم متدین و انقلابی همیشه در صحنه ایران اسلامی این اقدامات ضد فرهنگی را زیر ذره بین داشته و دارند و هرگز به چنین افرادی که به فرهنگ و دین انها توهین می کند اجازه حضور مجدد در رسانه های کشور را نخواهند داد و به موقع با این نوع افراد نیز برخورد خواهند کرد.

 

منبع:جام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب