سرویس: استان ایلام
کد خبر: 19556
|
08:05 - 1395/01/10
نسخه چاپی

مدیر کل اوقاف و امور خیریه ایلام خبر داد؛

بازدید یک میلیون و 500 هزار نفر از اماکن مذهبی ایلام

بازدید یک میلیون و 500 هزار نفر از اماکن مذهبی ایلام
مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت: تعداد بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر از بقاع متبرکه و اماکن مذهبی این استان بازدید کرده اند.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام حسن شهیدی، مدیر کل اوقاف ایلام اظهار کرد: تعداد 100 هزار نفر از مسافران نوروزی در جوار 31 بقعه متبرکه و امامزاده این استان اسکان یافته اند. 

این مسئول تاکید کرد: بیشترین مسافران نوروزی اسکان یافته در سطح بقاع متبرکه این استان در امامزاده علی صالح (ع) اسکان یافته اند. 
وی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در سطح 15 بقعه متبرکه این استان از 27 اسفند 94 افزود: برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در راستای اجرای این طرح در این اماکن متبرکه در حال برگزاری است. 
مدیر کل اوقاف ایلام امامزادگان علی صالح(ع)، سید سیف الدین(ع)، سید عبدالله(ع)، سید ناصرالدین(ع)، پیر محمد عابد(ع)، ابراهیم قتال(ع)، سید صلاح الدین(ع) و سید عباس(ع) را از جمله اماکن متبرکه اجرا کننده طرح آرامش بهاری در این استان برشمرد. 
شهیدی تاکید کرد: در اجرای این طرح خیمه های معرفت در جوار این اماکن برپا، ایستگاه های همه واقف باشیم پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره خانواده، غرفه های کودک و نوجوان، اقامه نمازهای جماعت، برنامه ها و نمایشگاه های متنوع فرهنگی و مذهبی برگزار خواهد شد. 
 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب