سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 19551
|
07:51 - 1395/01/10
نسخه چاپی

اردوهای جهادی در مناطق محروم ایوان + عکس

اردوهای جهادی در مناطق محروم ایوان + عکس
ساخت مساجد، حسینیه ها، اماکن ورزشی، ساخت منازل برای نیازمندان از جمله اقداماتی است که بسیج سازندگی توانسته در شهرستان ایوان آنها را اجرایی کند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازجویزر، هر جهدی جهاد نیست، آنگاه که تلاشی مضاعف در برابر مانعی مشخص صورت بگیرد، جهاد اتفاق افتاده و لازمه این کار دارا بودن از یک روحیه حسینی است ، روح که بلند شود گام هایش نیز به اندازه قامتش خواهد شد.

حال وقتی گروهی عزم چنین حرکت زیبایی می کنند و این روحیه حسینی آنان را با خود می برد تا دور دست ترین نقاط محروم تا آنجا که دیگر نه وسیله نقلیه ای می گذرد و نه خبری از هیاهوی زندگی شهری است، تنها هیاهوی موجود بازی کودکان معصوم و بی آلایش در کوچه پس کوچه های روستاست هم آنجا که جاده های خاکی، با دیوارهای کاه گلی خانه ها هم رنگ اند، آنجا که مردم روستا خاکی برخورد می کنند و تو باید خاکی تر از هر زمان دیگر بساط سفارت خودت را در آن منطقه به پا کنی، سفارتی برای کار و تلاش.

رهبر معظم انقلاب در ديدار با جوانان جهادگر، اردوهاي جهادي را همطراز با جهاد سازندگي اوايل انقلاب دانسته و تآكيد كردند: «يك روز نيازِ حركت دفاعى در درون جامعه بود، يك روز نيازِ حركت دفاعى در مرزهاى كشور بود، يك روز نيازِ به علم و دانش است، يك روز نيازِ به تحكيم عقايد و ايمان‌هاست، يك روز نيازِ به خدمتگزارى است... شما سفيران كار و تلاش خواهيد شد. وقتى شما در يك محيطى حاضر مي‌شويد؛ در كوير، در كوهستان، در نقاط دور از دسترس، در ميان مردم محروم مشغول كار مي‌شويد، جوانى كه در آن‌جاست، از شما الهام مي‌گيرد و شما مي‌شويد سفير تلاش و كار و خدمت و جهاد و مجاهدت.»

 

ساخت مساجد، حسینیه ها، اماکن ورزشی، ساخت منازل برای نیازمندان و ده ها مورد دیگر از جمله اقداماتی است که بسیج سازندگی توانسته در شهرستان ایوان آن ها را اجرایی کند تا علاوه بر جهاد در راه خدا، در راستای محرومیت زدایی و کمک به اقشار نیازمند حرکت چشمگیری انجام دهد.

 

گزارش تصویری اردوهای جهادی دانشگاه علمی کاربردی ایوان

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب