سرویس: استان ایلام
کد خبر: 19466
|
07:38 - 1394/12/25
نسخه چاپی

قابل توجه مسئولان/

این مزار شهدا در شأن شهدای گمنام نیست+تصاویر

این مزار شهدا در شأن شهدای گمنام نیست+تصاویر
مزار شهدای گمنام شهرستان ایلام مدت هاست که اوضاع نامناسبی دارد و درخور شأن و جایگاه شهدای گمنام و مردم مومن شهرستان نمی باشد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام پویا، مزار شهدای گمنام شهرستان ایلام مدت هاست که اوضاع نامناسبی دارد و درخور شأن و جایگاه شهدای گمنام و مردم مومن و شهید پرور شهرستان نمی باشد.

این مزار شهدا پذیرای 14 شهید گمنام و تعدادی دیگر از شهدای این شهرستان و همچنین مزار تعدادی از عالمان برجسته شهر ایلام است ولی متاسفانه به حال خود رها شده و در این سال ها زخم هایی بر پیکره این مزار و مقبره نورانی وارد شده است.

رسم است پس از ورود هر مهمان رسمی به داخل استان از مزار شهدای آن شهر بازدید به عمل آورد ولی با توجه به بازدید بیش از صد نفر از وزیران و معاونان وزیر و ... هنوز این مکان مقدس از نگاه ویژه آنان برخوردار نبوده و به قرائت فاتحه ای بسنده شده است.

لذا می طلبد پس از بازسازی محوطه مزار شهدای گمنام توسط شهرداری که به خوبی هم انجام گرفته، خود مقبره الشهداء هم ساماندهی و مورد تعمیر اساسی قرار گیرد.

الان حدود یک سال است داربست هایی برای نصب بنر ها در مراسمات احتمالی در آنجا تعبیه شده که چهره این داربست های بد قواره بیش از پیش به چهره نازیبای مزار افزوده است.

 
 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد