سرویس: استان ایلام
کد خبر: 19447
|
09:50 - 1394/12/23
نسخه چاپی

بازپرس دادسرای دهلران:

قاتل دهلرانی دستگیر شد

قاتل دهلرانی دستگیر شد
بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب دهلران از دستگیری قاتل دختر نوجوان در کمتر از 2 روز خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازنسیم دهلران، عبدالکریم سبزواری بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب دهلران گفت: در پی وصول گزارش عوامل انتظامی مبنی بر کشف یک جسد دختر نوجوان 17 ساله به نام "غ.ح"  در یکی از روستاهای شهرستان دهلران در نیمه شب 20 اسفند سال جاری، بلا فاصله به همراه مأموران پلیس آگاهی در محل حاضر شدیم.

وی با اشاره به اینکه جسد به حالت پیچیده در پتو و در حیاط یک منزل مشاهده شد، اظهار کرد: در مراحل اولیه، آثار ضربه جسم سخت به ناحیه گیج گاهی و انتقال جسد از محل ارتکاب جرم تا محل کشف مورد بررسی قرار گرفت.
بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب دهلران افزود: وی با اشاره به اینکه تحقیقات گسترده در مورد علل حادثه انجام شد، گفت: با ردیابی اختلافات قبلی بین اهالی خانواده مقتول و خانواده ای که جسد در خانه آن ها کشف شده بود بلافاصله اعضای هردو خانواده جلب شدند.
سبزواری تصریح کرد: با بازجویی از هردو خانواده و مشاهده اظهارات متناقض آن ها، پس از مدت کوتاهی قاتل به نام "م.ح" که از اقوام نسبی مقتول بود شناسایی شد.
این مسئول عنوان کرد: با ردیابی مکان اختفای قاتل در اراضی کشاورزی نوار مرزی، در صبح امروز(22 اسفند) دستگیر شد.
وی ادامه داد: اتهام وی تفهیم و متهم در جلسات بازجویی ارتکاب جرم را پذیرفته و با قرار بازداشت موقت فعلا در بازداشت این بازپرسی می باشد.
بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب دهلران بیان نمود: در بررسی های اولیه، قاتل انگیزه خود را اختلافات خانوادگی بیان نموده است.
 
انتهای پیام/ی
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب