سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 19339
|
11:22 - 1394/12/16
نسخه چاپی

معاون راویان ستاد مرکزی راهیان نور خبر داد؛

اجرای طرح یکسان‌سازی راویان راهیان‌نور

اجرای طرح یکسان‌سازی راویان راهیان‌نور
معاون راویان ستاد مرکزی راهیان نور با اشاره به اجرای طرح یکسان‌سازی راویان راهیان نور گفت: تصمیم گرفتیم تا دروس ارائه شده و مرتبط با هر عملیات را مبنای آموزش راویان دوران دفاع مقدس قرار دهیم.

به گزارشايلام بيدار،  سرهنگ منصور عیوضی، معاون راویان ستاد مرکزی راهیان نور در خصوص فعالیت‌های ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: مهم‌ترین فعالیت این ستاد به‌کارگیری و استقرار راویان پیشکسوت و جانباز از رده‌های مختلف نظامی اعم از ارتش، سپاه، بسیج، جهاد و نیروی انتظامی در سطح یادمان‌هاست.

وی با بیان اینکه سعی کرده‌ایم در این رابطه از راویانی که در عملیات‌ها حضور داشته‌اند، استفاده کنیم، افزود: بی تردید روایتگری راویانی که در عملیات‌های دوران دفاع مقدس به‌طور مستقیم حضور داشته‌اند از اثربخشی و تاثیرگذاری قابل توجهی بر مخاطبان برخوردار خواهد بود.

سرهنگ عیوضی با اشاره به اینکه بخشی از راویان ما به‌عنوان راویان تخصصی و استاد راوی مطرح هستند، عنوان کرد: این عزیزان با توجه به حضور مستمری که در مناطق عملیاتی داشته‌اند، دوره‌های ویژه روایتگری را در دانشگاه امام حسین(ع) گذرانده‌اند و همچنین توانستند تجربیات لازم را در این خصوص کسب کنند؛ از این رو به‌عنوان استاد راوی در خدمت یادمان‌های دفاع مقدس هستند.

وی ادامه داد: از دیگر فعالیت‌های این مجموعه، موضوع یکسان‌سازی راویان راهیان نور بوده؛ که با صدور کارت روایتگری از سوی ستاد مرکزی راهیان نور، این عزیزان به انضمام دارا بودن کارت رده‌ها و یگان‌های خدمتی خود کارت‌های روایتگری ستاد را نیز بر سینه خود دارند؛ که نشان از تایید و تحت پوشش بودن و یکسان‌سازی راویان است.

معاون راویان ستاد مرکزی راهیان نور با بیان اینکه همواره عده‌ای راوی را به‌عنوان نیروی احتیاط در اختیار داریم، گفت: هر زمان که یادمان‌های ما با کمبود راوی مواجه شد، و به ستاد اعلام نیاز کرد، از نیروهای احتیاط جهت مرتفع‌سازی و پوشش استفاده می‌شود. سعی ما بر این است تا همچون سال‌های گذشته طرح‌های تصویب شده را عملیاتی کرده و یا به مرحله اجرایی نزدیک کنیم.

عیوضی در پایان تاکید کرد: در بحث تداوم آموزش و ارتقای سطح کیفی راویان طی جلسات متعددی که با فرماندهان دوران دفاع مقدس داشته‌ایم، تصمیم گرفتیم تا دروس ارائه شده و مرتبط با هر عملیات را مبنای آموزش راویان دوران دفاع مقدس قرار دهیم.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد