سرویس: استان ایلام
کد خبر: 18977
|
09:22 - 1394/11/27
نسخه چاپی

رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات استان در گفتگو با ایلام بیدار:

تبلیغات داوطلبان مجلس از 29 بهمن شروع می شود

تبلیغات داوطلبان مجلس از 29 بهمن شروع می شود
یوسف امیدی گفت: تبلیغات داوطلبان مجلس از 29 بهمن شروع می شود.

"یوسف امیدی"، رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات استان ایلام در گفتگو با خبرنگار سیاسیایلام بیداردر خصوص آخرین وضعیت بررسی صلاحیت ها در استان ایلام از پایان کار رسیدگی نهایی به داوطلبان انتخابات مجلس استان ایلام از سوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات خبر داد.

وی گفت: اسامی قطعی داوطلبان تأییدصلاحیت شده دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان ایلام از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور ارسال شده است.

این مسئول اظهار کرد: وزارت کشور طبق قانون اسامی قطعی نامزدهای تأیید صلاحیت‌شده انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان ایلام را امروز (27 بهمن ماه) به فرمانداری‌های حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور اعلام می کند.

رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات استان ایلام افزود: فرمانداری‌های حوزه‌های انتخابیه استان نیز فردا (28 بهمن‌ماه) نسبت به انتشار آگهی اسامی نامزدهای این دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام خواهند کرد.

امیدی ادامه داد: تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز پنج‌شنبه (29 بهمن‌ماه) آغاز می‌شود و به مدت یک هفته تا پنجم اسفند ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: تبلیغات داوطلبان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هم که از 22 بهمن‌ماه آغاز شده پس از دو هفته (14 روز) پنجم اسفندماه به پایان می‌رسد.

این مسئول خاطرنشان کرد: روز ششم اسفندماه، کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و نیز مجلس خبرگان رهبری ممنوعیت تبلیغات دارند.

رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات استان ایلام در ادامه از داوطلبانی که خواستار استقرار نماینده خود در شعب اخذ رأی و صدور کارت نمایندگی هستند خواست تا نسبت به انجام این کار به هیئت های نظارت شهرستان های خود اقدام کنند.
امیدی عنوان کرد: همچنین داوطلبان انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس استان ایلام نیز برای اطلاع از نحوه و دستورالعمل تبلیغات به فرمانداری مراجعه کنند.
وی در عین حال گفت: هفتم اسفندماه نیز انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی و دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب