سرویس: ویژه انتخابات 94
کد خبر: 18973
|
18:22 - 1394/11/26
نسخه چاپی

داوطلب مجلس خبرگان رهبری در استان ایلام:

زیر بیرق اصلاح طلبان و اعتدالیون نمی روم/ به طیف اصولگرا تعلق دارم/حامیان هاشمی با من تماس گرفتند

زیر بیرق اصلاح طلبان و اعتدالیون نمی روم/ به طیف اصولگرا تعلق دارم/حامیان هاشمی با من تماس گرفتند
حجت الاسلام والمسلمین مهدی خطیبی گفت:برای جذب رأی حاضر نیستم زیر بیرق گروه اصلاح طلبان و اعتدالیون باشم و خودم را از طیف اصولگرا می دانم و عضویت در گروهی خارج از اصولگرایی با عقاید من سازگار نیست.
حجت الاسلام و المسلمین مهدی خطیبی داوطلب پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسیایلام بیداردر خصوص شایعه حضورش در لیست مورد حمایت اصلاح طلبان و اعتدالیون در استان ایلام گفت: در اول لازم است این نکته را یاداور شوم که هرشخص و گروهی به نظام مقدس جمهوری اسلامی معتقد و مقام معظم رهبری را مصداق ولایت فقیه در کشور بدانند از هر گرایشی که باشند، آن گروه را داخل نظام می دانم.
وی اظهار کرد: کسانی که هم به این دو مورد معتقد نیستند نیز به دوگروه تقسیم می شوند که یک گروه برعلیه نظام و ولایت فقیه عمل می کنند که اینها حسابشان جدا بوده اما گروهی نیز هستند که اعتقادی ندارند اما حرکتی هم علیه این دو اصل انجام نمی دهند.
حجت الاسلام خطیبی ادامه داد: مقام معظم رهبری در بیاناتشان بیشتر روی این گروه دوم حرف دارند که بایستی در انتخابات پای صندوق های رأی بیایند.
این داوطلب مجلس خبرگان رهبری، اعتقادات طیف اصولگرایان را نزدیکتر به مبانی نظام و انقلاب عنوان و تصریح کرد: از میان گروههایی که نظام را قبول دارند گرایش های سیاسی و احزاب متفاوتی وجود دارد اما بنده  با توجه به بررسی و رصدهایی که دارم خود را داخل طیف اصولگرایی دانسته و افکارم را به این گروه نزدیکتر می بینم.
وی در پاسخ به این سوال که با توجه به معرفی حجت الاسلام سعیدی به عنوان کاندیدای مورد حمایت جامعتین،چه واکنشی نسبت به ابن موضوع دارد، اظهار کرد: این انتخاب دلیل نمی شود که بنده از میدان رقابت خارج شوم و با توجه به اینکه بخش عمده ای از مردم از جریانات سیاسی پیروی نمی کنند و بصورت مستقل تصمیم گیری می کنند به رقابت ادامه میدهم.
حجت الاسلام خطیبی در خصوص تلاش برخی سیاسیون اصلاح طلب برای جذبش بیان کرد: از طرف گروههای مختلف اعم از اصلاح طلب و طیف وابسته به اقای هاشمی با بنده برای اعلام حمایت از انها و دریافت کمک برای جلب آرای بیشتر تماس هایی گرفته شده است.
وی افزود: در جواب همه گروههای سیاسی اصلاح طلب و اعتدالیون اعلام داشته ام که برای جذب رأی حاضر نیستم زیر بیرق این گروهها باشم و بنده یک اصولگرا هستم و خودم را از این طیف می دانم و عضویت در گروهی خارج از اصولگرایی با عقاید من سازگار نیست.
این داوطلب خبرگان رهبری هرگونه ادعایی را از سوی گروههای اصلاح طلب در خصوص خود را تکذیب کرد.
حجت الاسلام خطیبی در پایان تأکید کرد هرگونه اعلام مواضع رسمی اینجانب در زمینه انتخابات تنها از طریق سایت ایلام بیدار اعلام می شود.
انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب