سرویس: سیاسی
کد خبر: 18583
|
12:30 - 1394/11/07
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام در نشست ستاد دهه فجر استان:

نفوذ در انقلاب اسلامی خواسته دشمن است/ رسانه ها افتخارات نظام را بیان کنند

نفوذ در انقلاب اسلامی خواسته دشمن است/ رسانه ها افتخارات نظام را بیان کنند
امام جمعه ایلام گفت: دشمن در تلاش است تا بین مردم و رهبری فاصله بیافتد.

به گزارش خبرنگار سیاسیايلام بيدار، حجت الاسلام والمسلمین "محمدنقی لطفی"، نماینده ولی فقیه در استان در نشست ستاد دهه فجر استان اظهار کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای بازخوانی دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

وی گفت: همه ساله لازم است عواملی را که باعث پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن شده را برای جوانان که نه انقلاب و نه امام راحل را دیده اند، برجسته و تبیین کرد.

امام جمعه ایلام افزود: آنچه در این میان باید به آن تکیه کرد رهبریو جایگاه ولایت فقیه است که مهمترین عامل پیروزی و تداوم انقلاب است.

لطفی ادامه داد: از آنجایی که دشمنان تبلیغات مسموم خود را بر عیله ولایت فقیه و رهبری متمرکز کرده اند لذا بایستی این جایگاه ویژه برای قشر جوان به خوبی بیان شود.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: در واقع دشمن در تلاش است تا بین مردم و رهبری فاصله بیافتد و برای رسیدن به این هدف یکبار هم نمی شیند و بر علیه انقلاب اسلامی توطئه می کند.

وی تأکید کرد: اگر رهبری و همراهی مردم در جامعه اسلامی وجود نداشته بود شکست هایی متوجه می شد که باعث خوشحالی دشمن می بود.

امام جمعه ایلام در ادامه نفوذ را یکی از مولفه های مهم دشمن در انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمن هر جا احساس روزنه کند کار خود را انجام خواهد داد که ضرورت دارد در نشست های بصیرتی بر روی این موضوع صحبت شود.

لطفی در پایان از رسانه ها خواست در این دهه افتخارات نظام اسلامی را بیان کنند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب