سرویس: استان ایلام
کد خبر: 18397
|
15:04 - 1394/10/27
نسخه چاپی

پروژه کلیشه‌ای حمله به شورای نگهبان استارت خورد/

انتقاد استاندار ایلام از لیست داوطلبین تایید شده هیات نظارت استان

انتقاد استاندار ایلام از لیست داوطلبین تایید شده هیات نظارت استان
محمد رضا مروارید استاندار ایلام صبح امروز(یکشنبه) در جلسه شوراهای آموزش و پرورش به انتقاد علیه لیست ارائه شده هیات نظارت بر انتخابات استان پرداخت.

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار،محمد رضا مروارید استاندار ایلام صبح امروز(یکشنبه) در جلسه شوراهای آموزش و پرورش به انتقاد علیه لیست ارائه شده هیات نظارت بر انتخابات استان پرداخت.

استاندار ایلام در این جلسه گفت:مجلس شورای اسلامی نماد مردم سالاری است اما برخوردهایی که می شود با روح قانون اساسی تناسبی ندارد.

وی اضافه کرد:در استان ایلام 52 درصد داوطلبین ثبت نامی رد صلاحیت شدند،من واقعا تعجب می کنم،برخی از آقایان که ما دیدیم نماز می خوانند اما برای آنها عدم التزام با اسلام  را زده اند؛آبروی افراد به این سادگی نیست که با این بحث ها بخواهد مخدوش شود.

مروارید گفت:مردم ما متانت دارند،صبر دارند،باید برای مردم ارزش هم قائل شد.

استاندار ایلام تصریح کرد:اینکه 50 نفر رد شوند یعنی چی،یعنی ما چند نفر هستیم که برای مردم تصمیم می گیریم،اینها باید برای مردم گفته شود.

وی اظهار کرد:البته ما این ها را می پذیریم و قانون هم راه های اعتراض را مشخص کرده و رد صلاحیت شدگان می توانند دوباره اعتراض کنند.

مروارید تصریح کرد:میزان رای ملت است و مردم باید این چیزها را بدانند،قبول هم داریم هر کسی مشکلی دارد ایرادی دارد،توسط مراجع چهار گانه نوشته شده،خوب صلاحیتش رد می شود.

وی در ادامه با نام بردن از یکی از کارکنان آموزش و پرورش که صلاحیتش برای عضویت در هیات اجرایی انتخابات توسط هیات نظارت استان رد شده گفت:بقیه رد صلاحیت ها هم همینطور هستد و امیدوارم که آقایان به این شکایت ها رسیدگی کنند.

استاندار ایلام گفت:داوطلبین هم قطعا شکایت و اعتراض خواهند کرد اما این سبک درستی نیست،یعنی ما خودمان یک تنه همه چیز را بدانیم و به دیگران و تفکرات آنها توجهی نکنیم.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب