سرویس: وبگردی
کد خبر: 17983
|
12:04 - 1394/10/02
نسخه چاپی

به منظور حضور استاندار و فرمانداران ایلام در مراسم 9 دی صورت گرفت/

تشکیل کمپین"9 دی_فراموش_نشود"در ایلام+تصاویر

تشکیل کمپین"9 دی_فراموش_نشود"در ایلام+تصاویر
جمعی از فعالان عرضه فضای مجازی در استان ایلام با تشکیل کمپینی با عنوان"9 دی فراموش نشود" از استاندار،معاونین و فرمانداران ایلام خواستند تا بر خلاف دو سال گذشته که در مراسم بزرگداشت 9 دی شرکت نمی کردند اینبار در این مراسم حضور یابند.

به گزارش خبرنگار وبگردیایلام بیدار،جمعی از فعالان عرضه فضای مجازی در استان ایلام با تشکیل کمپینی با عنوان"9 دی فراموش نشود" از استاندار،معاونین و فرمانداران ایلام خواستند تا بر خلاف دو سال گذشته که در مراسم بزرگداشت 9 دی شرکت نمی کردند اینبار در این مراسم حضور یابند.

در اطلاعیه تشکیل این کمپین آمده است:

حماسه‌ی تاریخی و ماندگار نهم دی یکی از قله‌های فراموش‌نشدنی است، به این خاطر که 9دی حرکتی مردمی و متکی بر ایمان و اراده‌ی الهی و برخاسته از بصیرت، شناخت موقعیت و حضور در لحظه‌های مورد نیاز بود.

ما اعتقاد داریم هر آن‌چه که در این رویداد مهم اتفاق افتاد و جلوه کرد، امری بود که خداوند به دل افراد انداخت تا این‌گونه از این انقلاب الهی حفاظت و نگهداری کند و ما باید همیشه از این تابلوی معنوی برای استمرار معنوی انقلابمان استفاده کنیم.

توجه به نهم دی به عنوان یک رویداد بزرگ ملی که در بر گیرنده‌ی همه‌ی اقشار، جریانات و گروه‌های معتقد به انقلاب اسلامی و با مشارکت همه‌ی آنها است از وظایف همه مردم و مسئولان می باشد.

اما چندسالی است و بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید این روز مهم از سوی مسئولان سیاسی دولت سهواً یا عمداً بدست فراموشی سپرده شده است.

این موضوع در استان ایلام نیز مستثنی نبوده و هرساله همزمان با این روز عظیم ملی از سوی استاندار و فرمانداران مورد بی مهری واقع شده و با برنامه ریزی جلساتی هماهنگ با مراسم 9 دی از حضور در بزرگداشت این روز خودداری می کنند.

ما جمعی از فعالان عرصه فضای مجازی با تشکیل این کمپین در فضای مجازی در تلاشیم تا امسال و در آستانه انتخابات این روز مهم از سوی مسئولان فراموش نشود و این بار حضور در مراسم 9 دی را فراموش نکنند.

با یادآوری های صورت گرفته برای مردم و مسئولان هرگونه سهل انگاری از سوی مسئولان برای شرکت نکردن در گرامیداشت این روز تاریخی قابل توجیه نیست.

از تمامی فعالان فضای مجازی خواستاریم تا طرح های خود را در شبکه اینستاگرام با هشتک"#9دی_فراموش_نشود" به اشتراک بگذارند.

انتهای پیام/ش

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب