سرویس: استان ایلام
کد خبر: 17792
|
08:53 - 1394/09/22
نسخه چاپی

توقیف خودرویی با 10 کیلوگرم تریاک در دهلران

توقیف خودرویی با 10 کیلوگرم تریاک در دهلران
مقدار 10 کیلوگرم ماده مخدر شبیه تریاک از خودرویی در یکی از مبادی ورودی شهرستان کشف شد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازنسیم دهلران، عبدالکریم سبزواری، بازپرس دادگستری شهرستان دهلران اظهار کرد: با توجه به رشد توزیع و قاچاق مواد مخدر در نوار مرزی، برخورد با پدیده قاچاق مواد مخدر در دستور کار محاکم قضایی و نهادهای انتظامی قرار گرفته است.

وی افزود: به دلیل اینکه شهرستان دهلران در مسیر ارتباطی بین جنوب و غرب کشور قرار گرفته است لذا این مسیر توسط عوامل قاچاق مواد مخدر به عنوان مسیر ترانزیتی انتخاب می شود.
بازپرس دادگستری دهلران عنوان کرد: در راستای مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر، شخصی با نام م.پ که برای چندین بار اقدام به انتقال مواد مخدر از شهرستان های جنوبی کشور به مرکز استان ایلام می نمود مورد رصد قرار گرفت.
وی با بیان اینکه  این شخص در پوشش مسافرت خانوادگی به همراه همسر و فرزندان صغیر خود شبانه از آبادان به مقصد مرکز استان در حال عزیمت بود، خاطر نشان کرد: با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از مبادی ورودی شهرستان دهلران خودروی این شخص متوقف و تمام سرنشینان آن دستگیر شدند.
سبزواری اظهار کرد: طی هماهنگی با معاون دادستان در ساعت 3 بامداد پس از بازرسی خودروی مذکور مقدار 10 کیلو گرم ماده مخدر شبیه تریاک کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به اینکه همسر و فرزندان صغیر م.پ روز بعد در جلسه بازپرسی در وقت کشیک آزاد شدند، افزود: پس از اخذ آخرین دفاعیات از متهم در شعبه بازپرسی کیفرخواست صادر و پرونده با وثیقه چند میلیارد ریالی به دادگاه انقلاب مرکز استان ارسال شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد