سرویس: استان ایلام
کد خبر: 17669
|
09:52 - 1394/09/12
نسخه چاپی

در سایه غفلت مسئولان رخ داد/

افزایش شش برابری کرایه سواری‌ها در مهران

افزایش شش برابری کرایه سواری‌ها در مهران
رانندگان تاکسی و شخصی در شهر مهران کرایه های دریافتی خود را را تا شش برابر افزایش دادند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ايلام بيدار مستقر در مرز مهران، از روز گدشته موج بازگشت زوار اربعین به کشور آغاز شده و در این میان و بنابرگفته مسئولان ، مرز مهران به دلیل نزدیکی  70 درصد از این بازگشت را به خود اختصاص می دهد.

این حجم بازگشت با توجه به کمبود زیرساخت های مهران مشکلات بیشماری را بوجود اورده و میتوان به ترافیک ایجاد شده در مهران اشاره داشت.

اما چیزی که بیشتراز همه در این میان نمود پیدا کرده سوءاستفاده ماشین های مسافرکش در شهر مهران از وضعیت شلوغی ایجاد شده و حجم بالای زوار در شهر است.

رانندگان ماشین های سواری و بعضاً رانندگان موتورسیکلت ها و حتی ماشین ها باری سبک که به منطقه آشنایی بیشتری داشته از محدودیت های ترافیکی ایجاد شده و راهبندان ها استفاده کرده و به بهانه اینکه زوار را زودتر به مقصد میرسانند اقدام به افزایش خودسر کرایه ها کرده اند.

در این میان دومسیر مهران به ایلام و مهران به دهلران نیز ازین قاعده مستثنی نشده و رانندگان تاکسی این خط که دارای مجوز نیز بوده و در قالب تعاونی فعالیت می کنند با افزایش پنج تا شش برابری کرایه ها بازار مکاره ای راه انداخته و موجب اعتراض زوار شده است.

اما با همه این اتفاقات چیزی که بیشتر باعث دل آزاری مسافران و مردم شده عدم حضور ناظران و مسئولان نهادهای مربوط به این امر بوده تا این افراد سودجو به راحتی به کار خود ادامه دهند.

 

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد