سرویس: استان ایلام
کد خبر: 15697
|
10:46 - 1394/05/19
نسخه چاپی

واکنش مسئولان ایلامی به توهین اصلاح طلبان به رئیس جمهور/

بهت و سکوت!

بهت و سکوت!
مسئولان استان ایلام نسبت به اهانت شدید اصلاح طلبان نسبت به رئیس جمهور سکوت را در پیش گرفتند.

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار، در پی اهانت محسن رهامی از عناصر اصلاح طلب و رئیس کمیته انتخاباتی اصلاح طلبان به رئیس جمهوردر ایلام،مسئولان دولتی با گذشت 48 ساعت از این رخداد تاکنون هیچ واکنشی به این موضوع نداشتند.

استاندار ایلام: چیزی نشنیده ام
در همین راستا "محمدرضا مرواید"، استاندار ایلام در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار اظهار کرد: این بحث ها در استان وجود نداشته و در این خصوص نه چیزی شنیده ایم و نه از چیزی خبر داریم.
وی گفت: بنده چیزی نشنیده ام و چیزی در این باره سوال نکنید و اگر اصل مطلب انتشار یافته مردم خود قضاوت می کنند و نیازی به پیگیری نیست.

استاندار ایلام عنوان کرد:سکوت ما به این دلیل است که نمی دانیم هدف شما چه چیزی است!

دستگاه مشترک مورد نظر خاموش می باشد

"حسین کلانتری"، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام نیز علی رغم تماس های مکرر خبرنگارایلام بیدار ضمن ارسال پیامی مبنی بر اینکه در جلسه هستم، بعد از ساعتی ،تلفن همراه خود را خاموش کرد.

فرماندار ایوان: اظهار نظر نمی کنم

"معروف بسطامی"، فرماندار ایوان نیز در این باره به خبرنگارایلام بیدار گفت: بنده در جلسه حضور نداشتم و در این خصوص دو فرض مطرح است.

فرماندار ایوان بیان کرد: بنده تا چیزی نشنوم نمی توانم اظهار نظر کنم.

فرماندار چرداول: در جریان نیستم

"پرویز کولانی"، فرماندار چرداول نیز در این باره تنها به این جمله بسنده کرد که در جریان این قضیه نیستم.

این سخنان در حالی مطرح می شود که خبر توهین رهامی به رئیس جمهور بازتاب بسیار گسترده ای در کشور داشت و به نظر می رسد که مسئولان استان برای یک بار هم شده،فایل سخنرانی را کاملا گوش داده اند و سکوت آنها علامت تعجب بزرگی را به همراه دارد.

علاوه بر سکوت مسئولان دولتی،خبرگزاری ایرنا هیچ واکنشی به خبر توهین رهامی نداشت و خبرگزار ایسنا نیز به سانسور این خبر پرداخت.

محسن رهامی روز شنبه(17 مرداد)درنشست پرسش و پاسخ که در مجتمع فرهنگیان ایلام برگزار شد،ایران را به  یک کشتی تشبیه کرد و ادامه داد: اگر این کشتی سوراخ شود تمام ایرانیان غرق خواهند شد، یک شخص با رای احزاب، اشخاص و انجمن ها بالا می آید و رئیس جمهور می شود، اینکه آن آقا بگوید من به هیچ حزبی وابسته نیستم نشان از بی عرضگی اوست، از کجا آوردید؟ ما ده به ده و شهر به شهر گشتیم و آراء را به حساب جاری شما حواله کردیم، مگر ما مرض داشتیم که هزینه دادیم، اگر کمک نمی کردیم جلیلی به روی کار می آمد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب