سرویس: استان ایلام
کد خبر: 15686
|
09:39 - 1394/05/18
نسخه چاپی

سانسور ایسنا و سکوت ایرنا در قبال سخنان توهین آمیز رهامی خطاب به رئیس جمهور

سانسور ایسنا و سکوت ایرنا در قبال سخنان توهین آمیز رهامی خطاب به رئیس جمهور
خبرگزاری ایسنا سخنان توهین آمیز رهامی خطاب به رئیس جمهور را سانسور کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار،به دنبال سخنان توهین آمیز حجت الاسلام والمسلمین "محسن رهامی"،رئیس کمیته انتخابات اصلاح طلبان خطاب به رئیس جمهور،خبرگزاری ایسنا اقدام به سانسور سخنان رهامی کرد.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که خبرگزاری ایسنا از جمله خبرگزاری های وابسته به دولت می باشد و باید در حمایت از رئیس جمهور وارد عمل می شد.

در کنار سانسور سخنان محسن رهامی در ایسنا،خبرگزاری ایرنا دیگر خبرگزاری وابسته به دولت موضع سکوت گرفته و با گذشت 24 ساعت از سخنان رهامی در ایلام به پوشش این سخنان نپرداخته است.

محس رهامی که دیروز(شنبه) در محل سالن باشگاه فرهنگیان که یکی از ادارات دولتی می باشد با سخنانی عجیب به رئیس جمهور توهین کرد.

وی در این نشست گفت:اگر این کشتی سوراخ شود تمام ایرانیان غرق خواهند شد، یک شخص با رای احزاب، اشخاص و انجمن ها بالا می آید و رئیس جمهور می شود، اینکه آن آقا (دکتر روحانی) بگوید من به هیچ حزبی وابسته نیستم نشان از بی عرضگی اوست، از کجا آوردید؟ ما ده به ده و شهر به شهر گشتیم و آراء را به حساب جاری شما حواله کردیم، مگر ما مرض داشتیم که هزینه دادیم، اگر کمک نمی کردیم جلیلی به روی کار می آمد.

این سخنان رهامی نشان می دهد که اصلاح طلبان به دولت تدبیر و امید به عنوان سکوی پرتابی برای به دست گرفتن قدرت نگاه می کنند،چیزی که پیش از این ابراهیم اصغر زاده دبیرکل سابق حزب همبستگی از آن به عنوان"رحم اجاره ای" یاد می کند.

دبیرکل سابق حزب همبستگی در مصاحبه با روزنامه‌ قانون با بیان اینکه «آقای هاشمی و خاتمی هم ناچار شدند و هم تیزهوشانه سوار بر موج دوران انتخابات شدند و به نفع روحانی حرکت کردند» درباره چالش‌های پیش روی این ائتلاف گفت: مشکل اینجاست که این ائتلاف شکننده و ناپایدار است. چون سازماندهی ویژه‌ای ندارند و توده‌وارند.

وی در پاسخ این سوال که «ادعا می‌شود اصلاح‌طلبان چون می‌دانستند در انتخابات 92، آقای عارف نمی‌تواند رای بیاورد، او را کنار می‌گذارند و از روحانی حمایت می‌کنند. این در شرایطی انجام شده است که سیاست‌های روحانی مورد پسند اصلاح‌طلبان هم نبود. آیا این ادعا صحت دارد؟» می‌گوید: تصور می‌کنم حرف مهمی است و چندان هم غلط نیست. چند وقت پیش به دوستانی به شوخی گفتم این رحم اجاره‌ای برای پرورش یک نطفه است. وقتی به شما اجازه نمی‌دهند احزاب جریان سیاسی‌ات فعالیت داشته باشد، مجبور به ائتلاف می‌شوید. همانطور که می‌دانید مهم‌ترین احزاب جریان اصلاح‌طلب ممنوع‌الفعالیت بودند. البته قرار بر این بود که آدم‌های قوی‌تر از آقای خاتمی را به انتخابات بیاوریم، ‌اما آنقدر عقب‌نشینی کردیم که آقای خاتمی شد هاشمی، هاشمی شد روحانی. آقای روحانی همانطور که گفتم، متعلق به جناح محافظه‌کار بودند.

انتهای پیام/ش

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب