سرویس: استان ایلام
کد خبر: 15679
|
22:18 - 1394/05/17
نسخه چاپی

حاشیه نگاری ایلام بیدار از نشست اصلاح طلبان/

شکاف و اختلاف اصلاح طلبان ایلامی هویدا شد/صندلی های خالی شاهد سخنرانی سفیران اصلاحات

شکاف و اختلاف اصلاح طلبان ایلامی هویدا شد/صندلی های خالی شاهد سخنرانی سفیران اصلاحات
جلسه سخنرانی و پرسش و پاسخ "هادی خامنه ای"، دبیرکل مجمع نیروهای خط امام و "محسن رهامی"، دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها و رئیس کمیته انتخابات اصلاح طلبان با حواشی همراه بود.

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار،جلسه سخنرانی و پرسش و پاسخ "هادی خامنه ای"، دبیرکل مجمع نیروهای خط امام و "محسن رهامی"، دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها و رئیس کمیته انتخابات اصلاح طلبان صبح امروز در محل هتل فرهنگیان شهر ایلام برگزار شد.

*علیرغم اعلام قبلی مبنی بر آغاز کردن برنامه در ساعت 10 صبح،بدلیل استقبال سرد اصلاح طلبان زمان اجرای مراسم با یکساعت تأخیر همراه شد.

* تبلیغات سنگین اصلاح طلبان و نصب بنرهای این مراسم در سطح شهر هم نتوانست سال کوچک و 200 نفره فرهنگیان شهر ایلام را پر کند.

* قبل از شروع مراسم اصلاح طلبان گلایه هایخود را با کسانی گه در ردیف اول این مراسم نسشته بودند در میان گذاشتند.

* آن چیزی که در این مراسم به چشم می خورد اختلاف و شکاف بسیار در بین اصلاح طلبان بود،برخی از شرکت کنندگان معتقد بودند که هدف اصلی هادی خامنه ای و محسن رهامی به ایلام حل اختلافات موجود در ایلام می باشد.

* بعد از یک ساعت معطلی مراسم با حضور رهامی شروع شد و خبری از خامنه ای نبود؛مجری برنامه در ابتدا رزومه ای از رهامیرا ارائه داد!ظاهرا شرکت کنندگان نمی دانستند که رهامی در بین اصلاح طلبان چه نقشی را ایفا می کند.

* شرفخانی، دبیر شورای هماهنگی اصلاح طلبان علت عدمحضور خامنه ای را کسالت وی عنوان و اعلام کرد در تماسی که با وی داشتم اعلامکرده که حضور می یابد،پس از حضور خامنه ای در مراسم تنها چیزی که از چهره او برداشت نمی شد کسالت وی بود.

* خامنه ای  و رهامی از اصلاح طلبان خواستند هر کاری که میکنند برای انتخابات مجلس اشخاصی مانند مطهری را به مجلس بفرستند.

*  خامنه ای از تعداد کم خانم ها در مراسمانتقاد کرد و گفت: کم کاری های دوستان ما باید جبران شود و در این خصوص باید به یارگیری بپردازند،در همین حال یکی از بانوان حاضر در نشستگفت: نیامدن بانوان به نشانه اعتراض است چرا که شماها هنگام کارهای انتخاباتی بهسراغ بانوان می آیید و پس از آن ارزشی برای آنان قائل نیستید.

* اصلاح طلبان از روند بکارگیری در پست هایمدیریتی استان گله مند بودند و اینکه مدیران احمدی نژادی هنوز بر سر کارند و درادامه همین انتقادات بود که خامنه ای گفت: بنده نمایندگی ندارم و به دولت ارتباطیندارم و نگاه ما به دولت فرصتی است که آن را پیش روی خودمان می بینیم.

* خامنه ای گفت: مواضع ما در قبال این دولت نه تأیید مطلق است نه انتقاد بیجا.

* علیرغم اعلام اینکه جلسه پرسش و پاسخ است، اما خامنه ای از جواب سوالات طفره می رفت و به دنبال پایان دادن به جلسه بود که با اعتراض حضار همراه شد.

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد