سرویس: استان ایلام
کد خبر: 14938
|
07:53 - 1394/04/06
نسخه چاپی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های ایلام:

بی گناه دانستن سران فتنه خیانت به نظام است

بی گناه دانستن سران فتنه خیانت به نظام است
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان ایلام گفت:اینکه عده ای سران فتنه را بی گناه قلمداد کرده و آنان را مظلوم بخوانند خود خیانتی آشکار به نظام، و نادیده گرفتن خون شهدا است.

به گزارشایلام بیداربه نقل از ایلام رصد، دکتر” محمد ملکی” مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان ایلام، با اشاره به خیانتی که فتنه گران در حق نظام و انقلاب اسلامی کردند، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران هیچگاه فتنه ۸۸ را فراموش نکرده و همواره سران فتنه را مسببان اصلی آن وقایع و اتفاقات در سال ۸۸ می دانند.

وی افزود: اینکه عده ای این افراد را بی گناه قلمداد کرده و آنان را مظلوم بخوانند خود خیانتی آشکار به نظام،  و نادیده گرفتن خون شهدا است.

دکتر ملکی با اشاره به سخنان آقای کرباسچی در ضیافت افطار دولت، گفت: این گونه افراد با حمایت و پشتیبانی خود از سران فتنه، به ملت و نظام و ارزش های انقلاب، توهین کردند، لذا باید در آن مجلس نسبت به این سخنان، قاطعانه برخورد می شد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام در ادامه، تصریح کرد: انتظار مردم از رئیس جمهور روحانی این است که مواضع خود را نسبت به فتنه ۸۸ و سران آن صراحتا بیان نماید، و مانع سوء استفاده های سیاسی عده ای در این خصوص شود.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ از خطوط قرمز نظام است، بیان داشت: سران فتنه نه توبه کردند و نه بازگشتی به این مسئله داشتند و حتی روی اهدافی که در اصل فتنه داشتند ایستادگی هم کردند،  پس دلیلی ندارد از طرف کسی حمایت شده و بی گناه خوانده شوند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد