سرویس: استان ایلام
کد خبر: 14669
|
09:11 - 1394/03/24
نسخه چاپی

امام جمعه دهلران در گفتگوی اختصاصی با ایلام بیدار:

هرجا کارها پیش نمی رود بحث تحریم را پیش می کشند/این حرکت احساس مسئولیت نکردن در قبال نظام است

هرجا کارها پیش نمی رود بحث تحریم را پیش می کشند/این حرکت احساس مسئولیت نکردن در قبال نظام است
امام جمعه دهلران گفت:هرجا کارها پیش نمی رود بحث تحریم را پیش می کشند.

حجت الاسلام "سید محسن موسوی"، امام جمعه شهرستان دهلران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسیایلام بیداربا اشاره به اظهارت رئیس جمهور درباره ریط مشکلات موجود بخصوص زیست محیطی به تحریم ها اظهار کرد: اینکه برخی ها مشکلات را به تحریم ها ربط می دهند نوعی فرار از کار محسوب می شود.

وی گفت: در واقع این حرکت احساس مسئولیت نکردن در قبال نظام است و ما نباید برای رفع مشکلات به خارج توجه داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی به ظرفیت های درونی نظام اشاره و افزود: تکیه کردن در داخل بهترین راه حل برای رفع مشکلات است که دولتمردان باید به این مورد عنایت ویژه ای داشته باشند.

امام جمعه دهلران ادامه داد: متأسفانه دولتمردان وقتی خودشان نمی توانند کارها را پیش  ببرند بحث تحریم ها را جلو می کشند و از این ترفند استفاده می کنند.

وی بیان کرد: یکی از مواردی که اخیرا توسط رئیس جمهور اعلام شده، بسط دادن آب شرب مردم به رفع تحرم هاست ولی از طرف دیگر می بینیم که این مایه حیات به وفور در دسترس قرار دارد.

امام جمعه دهلران با بیان اینکه این گونه اظهارات در جهت سوء استفاده مطرح می شوند، اضافه کرد: در جایی می بینیم نمی توانند بحث مسکن را جلو ببرند از مسکن مهر انتقاد می کنند و یا در جایی دیگر از صندوق مهر رضا در حالی که مدت دو سال است این صندوق تعطیل شده،دولت خودش در این دو سال چه طرح های جایگزینی برای این موارد داشته است،دوسال زمان کمی برای اجرای برنامه های دولت نیست.

وی تأکید کرد: بایستی برنامه ها را اصولی پیش برد نه با اظهاراتی که می تواند دست آویز غرب آن هم در آستانه نتیجه نهایی هسته ای باشد تا از آن کدگیری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی خاطرنشان کرد: از آنجا که مدت زیادی تا 10 تیرماه باقی نمانده لذا مسئولان باید مواظب حرف زدنشان باشند و حرف هایی که دشمن از آن سوء استفاده می کند، اظهار نکنند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب