سرویس: سیاسی
کد خبر: 14590
|
07:21 - 1394/03/20
نسخه چاپی

عامل آشوب‌های دانشجویی سال ۸۸ رئیس دانشگاه تهران شد

عامل آشوب‌های دانشجویی سال ۸۸ رئیس دانشگاه تهران شد
فرهادی با صدور احکام جداگانه‌ای و براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی رؤسای ۲۱ دانشگاه کشور را منصوب کرد.

به گزارشایلام بیداربه نقل از تسنیم، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور احکام جداگانه‌ای و براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی رؤسای ۲۱ دانشگاه کشور را منصوب کرد.

محمد فرهادی وزیر علوم در این احکام محمود نیلی احمدآبادی را به ریاست دانشگاه تهران، محمدتقی احمدی را به ریاست دانشگاه تربیت‌مدرس، حسن ولی‌زاده را به ریاست دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، فردین اخلاقیان طاب را به ریاست دانشگاه کردستان، محمدعلی اکبری را به ریاست دانشگاه ایلام، شایان‌ شاه‌محمدی را به ریاست دانشگاه شهرکرد، محمودرضا رحیمی را به ریاست دانشگاه یاسوج، مسعود نادریان جهرمی را به ریاست دانشگاه جهرم، محمد میرزایی بادیزی را به ریاست دانشگاه تحصیلات تکمیلی و فناوری پیشرفته کرمان، عبدالمجید مصلح را به ریاست دانشگاه خلیج فارس و بهمن حیاتی را به ریاست دانشگاه ملایر منصوب کرد.

وزیر علوم علیرضا بندانی را به ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان، ناصر مهرشاد را به ریاست دانشگاه صنعتی بیرجند، علی‌اصغر بهشتی را به ریاست دانشگاه مهندسی فناوری‌های نوین قوچان، محمدحسین شفیعی میم را به ریاست دانشگاه بزرگمهر قائنات، علیرضا باقری ثالث را به ریاست دانشگاه حضرت معصومه(س)، محمود نیلی را به ریاست دانشگاه صنعتی همدان، فرامرز میرزایی را به ریاست دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی، عباس کلانتری را به ریاست دانشگاه آیت‌الله حائری میبد، امین‌رضا نقره‌آبادی را به ریاست دانشگاه صنعتی شهدای هویزه و فتح‌الله قدس را به ریاست دانشگاه خواهران سمنان (فرزانگان) منصوب کرد.

افراد مذکور پیش از این به‌عنوان سرپرست دانشگاه مشغول فعالیت بودند که پس از تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزیر علوم احکام ریاست آنها را صادر کرد.
 


به گزارش جهان، نیلی احمدآبادی در روزها و ماه‌های فتنه ۸۸ نقش پررنگی در شوراندن دانشجویان و اساتید برای ابراز مخالفت با نظام و همراهی با فتنه‌گران داشت. از جمله می توان به تلاش های جدی در زمان فتنه برای تصویب تعطیلی دانشكده فنی در هیئت رییسه و صدور بیانیه هیئت رییسه علیه نظام و بیانیه جمعی از اساتید اشاره كرد.

 

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد