سرویس: استان ایلام
کد خبر: 13828
|
11:30 - 1394/02/06
نسخه چاپی

استاندار ایلام در همایش فرمانداران:

فرمانداران در شبکه های مجازی حضور یابند/ رضایت 90 درصدی مردم از مذاکرات

فرمانداران در شبکه های مجازی حضور یابند/ رضایت 90 درصدی مردم از مذاکرات
استاندار ایلام از فرمانداران خواست در شبکه های مجازی حضور یابند.

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار، "محمدرضا مروارید"، استاندار ایلام در همایش فرمانداران در شهرستان بدره گفت: بیش از 90 درصد مردم از مذاکرات هسته ای در حال انجام بین ایران و 5+1 رضایت دارند.

وی اظهار کرد: منتقدینی که با نیت خصمانه و غرض ورزی انتقاد می کنند بسیار اندکند ودوستان و رضایت مندان نباید از انتقادها ناراحت باشند و کلیت نظام از شخص اول تا دیگر اعضا از مذاکرات حمایت دارند و هیچ کس نمی تواند منکر پیروزی های تیم مذاکره کننده ی هسته ای ایران باشد.

نماینده عالی دولت در این همایش خاطر نشان کرد:  اثرات و برکات این توافقات احتمالی تأثیرات پایه ای در کشور خواهد داشت ومسائل کشور ازجمله روسای سه قوه و نمایندگان مجلس هم از این مذاکرات حمایت نموده اند.

وی از فرمانداران خواست تا در مجامع و بین مردم مذاکرات هسته ای را تشریح نموده و عملکرد دولت و دستاوردهای آن را تبیین نمایند.

استاندار ایلام گفت: ارتباط با مردم و گروه ها ی مختلف باید در دستور کار فرمانداران باشد و حتما مردم در جریان فعالیت های دولت قرار گیرند خصوصا فعالیت در شبکه های مجازی از دیگر اولویت های فرمانداران در حوزه فعالیت شهرستان ها می باشد.

مروارید تأکید کرد: که در هر شهرستانی در سال 94 دو پروژه عمده تعریف شده و تا پایان سال به بهره برداری برسد .

وی بیان داشت: در جلسه اخیر هیأت دولت 31خواسته مردم استان که 18 پروژه عمرانی نیز در میان آنها بود مطرح گردید که دولت قول های خوبی  برای اجرای آنها داده است و جو خوبی در جلسه هیئت دولت در خصوص ایلام وجود داشت و دولت قصد کمک به استان ایلام را دارد.

استاندار ایلام به فرمانداران تأکید کرد در بحث انتخابات کاملا بی طرفانه عمل نموده و مصالح مردم و نظام را مد نظر داشته باشند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب