سرویس: سیاسی
کد خبر: 1378
|
11:24 - 1391/11/14
نسخه چاپی

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه استان:

حفظ انقلاب اسلامي يك تكليف است

حفظ انقلاب اسلامي يك تكليف است
مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:حفظ انقلاب اسلامي يك تكليف است.

به گزارش ایلام فردا به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی سپاه امیرالمومنین(ع)،حجت الاسلام والمسلمین جلیلیان نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) در جمع کارکنان ستاد سپاه استان با اشاره به وقوع انقلاب اسلامی و لزوم شکر گزاری این نعمت گفت:حركت در مسير انقلاب اسلامي، حفظ دستاوردهاي انقلاب و استمرار حركت رو به جلوي آن به معناي شكرگزاري واقعي نسبت به نعمت انقلاب اسلامي است.

وي جنس نهضت انقلاب اسلامي را متفاوت از جنس انقلاب هاي معمول در دنيا دانست و تأكيد كرد: حركت امام (ره) در قالب حركت انبياء الهي و مصلحان بزرگ مي گنجد.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه اميرالمؤمنين (ع) استان ايلام با اشاره به ماندگاري انقلاب اسلامي گفت: هدف قيام امام خميني (ره) همان هدف نهضت پيامبر (ص) و امام حسين (ع) است و رمز ماندگاري آن نيز همين است.

حجت الاسلام و المسلمين جليليان با بيان اهداف مشترك نهضت امام حسين (ع) و نهضت امام خميني (ره) گفت: احياي شعائر اسلامي و نشانه هاي دين، ‌تحول بنيادين در اوضاع اجتماعي مردم و اصلاح مفاسد جامعه، ‌نجات مظلومان از شر ظالمان و احياي قوانين نقض شده اسلام از درونمايه هاي مشترك قيام حسيني (ع) و نهضت خميني (ره) است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب