سرویس: استان ایلام
کد خبر: 13729
|
08:53 - 1394/01/31
نسخه چاپی

عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی ایلام:

سفر نوری زاده در راستای اهداف اصلاح طلبان است/ چراغ‌سبز اصلاح‌طلبان ایلام به فتنه‌گر آمریکایی،اسرائیلی

سفر نوری زاده در راستای اهداف اصلاح طلبان است/ چراغ‌سبز اصلاح‌طلبان ایلام به فتنه‌گر آمریکایی،اسرائیلی
عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی ایلام گفت:سفر فتنه گر امریکایی، اسرائیلی به ایلام در راستای اهداف اصلاح طلبان است.

"نادر قیطاسی" عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسیایلام بیداربه حضور فتنه گران در ایلام اشاره و گفت: متأسفانه هرازگاهی است که فتنه گران و دست اندرکاران اصلی فتنه88 ، استان ایلام را بهشت کوچک سیاسی اصلاح طلبان فرض کرده اند.

وی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید جهت بدست آوردن رأی های خاموش اصلاح طلبان دست به دامن لیدرهای تندرو آنها شده و در عرصه اجرایی و سیاسی با وجود بعضاً عدم صلاحیت آنها به مناسبی رسیده اند.

عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی ایلام افزود: آنها با این افکار پوچ در صدد احیای تفکر دوم خرداد 76 و مباحث مربوط به آن هستند.

قیطاسی تصریح کرد: متأسفانه طبق اسناد و مدارک اصلاح طلبان حیات و ممات خود را در گرو احیا تفکر فتح سنگر به سنگر انتخابات دیده و از همین رو در تلاش بدست گرفتن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری می باشند.

وی ادامه داد: این روزها در استان ایلام و متأسفانه در پی سکوت خواص و احزاب و جریانات سیاسی اصولگرا می بینیم با کمال وقاحت اصلاح طلبان کسی را به این استان شهید پرور دعوت کردند که از عناصر اصلی و فتنه گر آمریکایی، اسرائیلی و هم پیاله با عناصر و گروهک های ضدانقلاب و حامی بهاییت و همجنس بازان است.

این فعال سیاسی بیان کرد: این خائن خودفروخته از کسانی بوده که با سیاه نمایی علیه حقوق بشر اسلامی سعی در خدشه دار نمودن پیکره انقلاب با طرح حمایت از افراد و زندانیان سیاسی و امنیتی و اقلیت های دینی است.

قیطاسی از فعالین فرهنگی استان به عنوان سفیر صلح سازمان ملل که به نوری زاده اعطا شده اشاره و گفت: سوال بنده به عنوان یک فعال فرهنگی سیاسی به این عنصر خائن به انقلاب این بوده که چرا از کودکان آغشته به خون در آغوش مادران عراقی، یمنی، سوری و غزه ای حمایتی از طرف شما نشده و چرا با عنوان زیبای سفیر صلح سعی در مخدوش کردن چهره واقعی سفیر صلح را دارید.

عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی ایلام تأکید کرد: این عنوان به نظر من فقط برای رد گم کردن و فتنه گری زیر لوای سفیر صلح بوده و با مخفی شدن زیر سایه این اسم از بیان صریح اهداف خود طفره می روند و البته نیازی هم به بیان نبوده چرا که اظهر من الشمس است.

وی ادامه داد: به اصلاح طلبان استان هشدار می دهم آب در در آسیاب دشمن نریزید و کاری نکنید با خروش ولایتمداران استان بساط فتنه گریتان برای همیشه برچیده شود.

نادر قیطاسی در پایان گفت: مردم با بصیرت و راسخ به آرمانهای انقلاب در ایلام همیشه در صحنه های انقلابی خود را نشان داده و الطاف الهی شامل آنها بوده و فتنه و فتنه گران و عوامل و گرداندگان آنها هیچ غلطی نخواهند کرد.

 

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب