سرویس: اقتصادی
کد خبر: 13691
|
07:57 - 1394/01/29
نسخه چاپی

فرماندار سیروان:

تنها راه نجات اقتصاد کشور، اقتصاد مقاومتی است

تنها راه نجات اقتصاد کشور، اقتصاد مقاومتی است
فرماندار سیروان گفت: تنها راه نجات اقتصاد کشور، اقتصاد مقاومتی است.

به گزارشایلام بیداربه نقل ازسیروان نوین، "مراد یگانه"، فرماندار سیروان، گفت: اقتصاد مقاومتی از ضروریات اقتصادی کشور است که سال گذشته سیاست های آن از سوی مقام معظم رهبری به دولت و همه دستگاهها و نهادهای انقلابی ابلاغ گردید.

وی اظهار کرد: در این برهه از زمان تنها راه نجات اقتصاد کشور اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان سیروان افزود: تکیه بر توان و تولید داخلی محور اقتصاد مقاومتی است و بایستی بر اساس توان هر منطقه برای جوانان شغل ایجاد کرد.

این مسئول تاکید کرد: همه باید در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم.

وی بیان کرد: در سال گذشته خدمات مناسبی توسط بسیج سازندگی در راستای اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و فرهنگی در شهرستان سیروان ارائه شد.

یگانه اظهار کرد: اجرای برنامه های بسیج سازندگی نیازمند تعامل و همکاری همگان به ویژه دستگاهها و ادرات است و امسال فرمانداری، دستگاهها و نهادها با بسیج سازندگی همکاری و تعامل قابل توجهی خواهند داشت.

فرماندار سیروان اعتبارات و فعالیت های بسیج سازندگی را در مناط محروم قابل توجه دانست و افزود: بسیج سازندگی در سال 93 اعتبارات خوبی را در جهت اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی در سطح شهرستان سیروان و استان به ویژه در روستاهای محروم هزینه کرده است.

وی عنوان کرد: امسال در شورای برنامه ریزی شهرستان متناسب با کمک بسیج سازندگی به سیروان در ردیف اعتبارات عمرانی به طرح های محرومیت زدایی شهرستان کمک خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب