سرویس: استان ایلام
کد خبر: 13231
|
06:53 - 1393/12/24
نسخه چاپی

نگاهی به دومین نشست خبری نماینده ایلام در مجلس/

نظرسنجی ها تکلیفم را برای حضور در انتخابات مشخص می کنند/عدم همگرایی نمایندگان استان به چشم می آید

نظرسنجی ها تکلیفم را برای حضور در انتخابات مشخص می کنند/عدم همگرایی نمایندگان استان به چشم می آید
دومین نشست خبری احمد شوهانی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.

ایلام بیدار-فرشته سنجیده::دومین نشست خبری احمد شوهانی نماینده مردم ایلام،مهران،اویان،ملکشاهی،سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی با حضور تمام رسانه ها بدون تبعیض و با50دقیقه تاخیر در محل دانشگاه علمی کاربردی برگزار گردید.

هرچند جای این نشست خبری برای دومین بار متوالی در این مکان با ابهاماتی روبرو بود اما متولی خاصی برای پاسخگوی پیدا نکردیم که چرا دانشگاه ؟!
از پچ پچ خبرنگاران قبل نشست خبری مشخص بود که خبرنگاران با عزمی جدی برای پیگیری مطالبات مردمی و وعده های این نماینده به این نشست امدند،بطوریکه در شروع جلسه یکی از خبرنگاران در خطاب به این نماینده با تاکید براینکه حجم سوالات زیاد است باید هر سوال در جای خود پاسخ داده شود که هم جواب شفاف و قانع کننده ای گرفته باشیم و هم بتوانیم با دست پر بین مردم برویم که شوهانی هم پذیرفت.
نماینده مردم ایلام در مجلس گفت : نه اصلاح طبم نه اصولگرا ،جز هیچ حزبی نیستم وعضو اقلیت فراکسیون مجلس می باشم، سوگند یاد میکنم دقیقه ای را به بطالت نگذراندم و اگر نظرسنجی نشان داد که باید در انتخابات اتی شرکت کنم حتما ،در غیر اینصورت حضور نمی یابم.
شوهانی ادامه داد :در عزل نصب مدیران دخالتی نداشتم و هیچکس را تحت فشار نگذاشتم؛ من به مدیران اصولگرا و اصلاح طلب پیشنهاد می دهم از استان خارج شوند هم به نفع استان است و هم دوبرابر حقوق فعلی گیرتان می اید، من پای نامه هیچ وزیری برای استیضاح امضا نکردم فقط پای نامه استیضاح دکتر احمدی نژاد را امضا کردم.
وی در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص تورم و عملکرد دولت تدبیر در استان ایلام اظهار کرد:تورم پایین نیامده اما کنترل شده عملکرد دولت روحانی در ایلام نسبی است می توانند بهتر از این باشد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود :استاندار فرد خوب ودلسوزپیگیری است اما تیم کاری ایشان ضعیف است اما خواسته های افکار عمومی براورده نشده و من در انتصابات معاونین وی دخالت نکردم.
شوهانی گفت : جرم جنایت و سرقت در استان ایلام زیاد شده است هرجور خواستید انتقاد کنید اما جانب امانتداری را رعایت کنید.
این نماینده مردم در خانه ملت گفت :کلنگ زنی راه اهن ایلام مطالبه شده اما در حد یک مطالعه است فعلا و لاغیر .
وی افزود :نصف تعهداتم را  انجام دادم و مابقی هم در مدت باقیمانده ان شالله انجام خواهد گرفت .
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:خبرنگاران فشار اجتماعی را بر استان را زیاد کنند پیگیر مطالبات باشند، هرچند من از صدا وسیمای ایلام بخاطر پوشش نامناسب قطعی برق ابدانان گله مندم، می توانست بصورت گسترده تر باشد.

وی گفت :مشکلات خودکشی فقر بیکاری وجوددارد،سکوت خبری خوب نیست البته نباید در برخی موضوعات تند حرف زد چرا که صدمه و اسیب جبران ناپذیری به استان وارد می شود ولی معتقدم باید مشکلات در داخل استان حل شوند.
شوهانی ادامه داد :روزهای یکشنبه هر هفته در مجلس شورای اسلامی پذیرای 120نفر مراجعه کننده به دفتر هستم 90نفر تقاضای کار دارد ،من می دانم که در دوایر دولتی کار نیست به مراکز خصوصی ارجاع می دهم متاسفانه به نامه های این اینجانب ترتیب اثر داده نمی شود و بعد مدتی همین نامه ها را دوباره به بنده ارجاع می دهند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد :برای مطبوعات استان کاری نکردم وگله شما خبرنگاران محترم بجاست و اعتراف می کنم.
وی ادامه داد :عدم همگرایی بین نمایندگان را قبول دارم اما در حدی نیست که در عمل موجب اختلال شود، ولی به چشم می اید؛رابطه ام بادکتر لاریجانی خوب است نیازی به دولت ندارم ولی تعامل دارم.

این نماینده تاکید کرد: معتقدم برخوردها نباید احساسی باشند چرا به روند توسعه و تصیم گیری استان اسیب می زنند .
وی افزود :موانعی سد راهم را در اینده ای نزدیک با شما در میان خواهم گذاشت و بازگو می کنم.

 این نشست با سوالات تند شروع و با سوال تهدیدی یک خبرنگار پایین پذیرفت که چرا تمام زندگیم را پای شما گذاشتم اما دریغ یک همکاری دوستانه؟! 
از دیگر حاشیه های این نشست که توسط خبرنگاری دیگر مطرح گردید مبنی بر اینکه تحت چه عنوان وچه دلیلی مبلغ 500هزار تومان به حساب برادر من ریخته شده در حالیکه این پول باید به فقرا داده می شد وما نیازی به این پول نداشتیم و حتی زمانی که ان را به اطرافیان شما پس دادیم نگرفتند و این یک توهین است به ما که از یک طایفه سرشناس ایلامی هستیم که نماینده ایلام در پاسخ اظهار بی اطلاعی کرد و به مزاح گفت اگر وضع تان خوب است ما هم لیستی از فقرا به شما بدهیم که به انها کمک کنید. 
موضوع بنرهای تقدیر وتشکر از این نماینده در سطح شهر ایلام وتامین هزینه های گزاف ان از دیگر سوالات حاشیه ای بود که نماینده ایلام این موضوع را قبول نداشت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد