سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 12659
|
15:18 - 1393/11/23
نسخه چاپی

پیام وزیر ورزش و جوانان به یادواره شهدای زمین فوتبال چوار/

چوار الگویی ارزشمند برای جوانان و ورزشکاران امروز است

چوار الگویی ارزشمند برای جوانان و ورزشکاران امروز است
وزیر ورزش و جوانان در پیامی به یادواره شهدای زمین فوتبال چوار گفت: چوار الگویی ارزشمند برای جوانان و ورزشکاران امروز است

به گزارش خبرنگار جهاد و مقاومتایلام بیدار، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در پیامی یاد و خاطره شهدای زمین فوتبال چوار و حادثه 23 بهمن را گرامی داشت.

در بخشی از این پیام آمده است:  ارادت قلبی خویش را به مردم استان ایلام که در دوران دفاع مقدس با تمام وجود از میهن اسلامی پاسداری نمودند تقدیم می کنم و بر شیرمردان و شیرزنان این دیار سرافراز دورد می فرستم.

در 23 بهمن 65 زمین فوتبال چوار شاهد پرواز و عروج جوانانی با تخلاق بود تا ورزش پلی برای رسیدن لقاء الله شود.

چوار حکایت روزهایی است که جوانان کشور در زیر بمباران دشمن بعثی، دست از تلاش و تکاپو و مقاومت و ایستادگی برنداشتند و مردانه در تمام عرصه های مبارزه پایداری کردند.

چوار سند ماندگاری از رشادت جوانان این مرز و بوم و الگویی ارزشمند برای جوانان و ورزشکاران امروز است.

وزارت ورزش و جوانان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با تأسی به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند "زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست" در صدد است ورزش پاک و معنوی و معرفتی را با تعمیق و ترویج ارزش های اسلامی و منش پهلوانی در بین جوانان و ورزش کاران گسترش داده و یه محیطی با درخشندگی روحی و نفسانی تبدیل کند.

برخود وظیفه می دانم از تمام کسانی که در برگزاری مراسم یادواره شهدای زمین فوتبال چوار و شهیدان ورزشکار استان ایلام صادقانه تلاش کرده اند تشکر و قدردانی کنم.

امیدوارم با برنامه ریزی مناسب و اتحاد و همدلی بین همه مسئولان بتوانیم واقعه چوار را نه تنها در بعد ملی، بلکه در بعد بین المللی نیز به وجه ممکن انعکاس دهیم و روز 23 بهمن به عنوان روز شهدای ورزشکار در تقویم رسمی کشور ثبت شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب