سرویس: استان ایلام
کد خبر: 12657
|
14:34 - 1393/11/23
نسخه چاپی

استاندار ایلام در گرامیداشت شهدای زمین فوتبال چوار:

دولت اقدامات مناسبی برای حادثه 23 بهمن در چوار انجام نداده است

دولت اقدامات مناسبی برای حادثه 23 بهمن در چوار انجام نداده است
استاندار ایلام گفت: متأسفانه از سوی دولت حق این مردم بخوبی ادا نشده و کارهای مناسب و در خور شأن این مردم انجام نگرفته است.

به گزارش خبرنگار جهاد مقاومتایلام بیدار، "محمدرضا مروارید" استاندار ایلام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای  23 بهمن زمین فوتبال چوار گفت: مردم قهرمان و شهید پرور چوار در هیچ زمانی انقلاب را تنها نگذاشته اند و همواره حامی  نظام بوده اند.

وی اظهار کرد: این مردم با تقدیم جوانان رشید خود در راه دفاع از مملکت اسلامی دین خود را به نظام ادا کرده اند و با حضور حماسی خود در همه صحنه ها حرکت به سوی آینده ای روشن را در پیش گرفته اند.

استاندار ایلام به گرامیداشت یاد شهدا اشاره و گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری گرامیداشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و الحمدالله شاهد هستیم در چند سال گذشته نسل جدید و جوان این شهر به صورت خودجوش و مردمی برای گرامیداشت یاد شهدا و حادثه 23 بهمن زمین فوتبال به پا خواسته اند.

مروارید به اقدامات دولت نیز اشاره و تصریح کرد: متأسفانه از سوی دولت حق این مردم بخوبی ادا نشده و کارهای مناسب و در خور شأن این مردم انجام نگرفته تا جایی که هوز ورزش این منطقه با مشکل روبرو است.

وی ادامه داد: بنده به عنوان مدیر ارشد استان از کم کاری های موجود و اقدامات مناسبی که صورت نگرفته از مردم شهر چوار عذرخواهی می کنم.

استاندار ایلام بیان کرد: بایستی طرح جامع و یادمانی در خور و شأن این مردم و رشادت های آنها در نظر گرفته شود.

این مقام عالی در استان گفت: لازم است که ستاد راهیان نور کشور نیز نگاه خود را به چوار معطوف کرده و برنامه های ویژه ای را برای بازدید زائرین سرزمین وحی در این منطقه پیش بینی کند.

مروارید ادامه داد: امید داریم با ارتباط مناسبی که با کشور عراق و استان های همسایه ایلام برقرار شده بتوانیم اسناد و مدارک این بمباران به دستمان برسد تا بتوانیم زوایای پنهان این حادثه تلخ را بیشتر واکاوی کنیم.

وی در پایان ضمن تقدیر از مردم چوار که هرسال و با روحیه سرزنده این مراسم را برگزار می کنند، گفت: جا دارد از وزارت ورزش و جوانان و سازمان بسیج که برای ثبت این روز تلاش کرده اند تقدیر و تشکر می کنم.

 

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد