سرویس: ویژه نامه 9 دی
کد خبر: 11764
|
13:06 - 1393/10/07
نسخه چاپی

توسط سازمان بسیج اساتید کشور صورت گرفت

ساخت مستندی در زمینه نقش انگلیس در فتنه 88

ساخت مستندی در زمینه نقش انگلیس در فتنه 88
سازمان بسیج اساتید کشور در کنار طرح‌ها و برنامه‌های گفتمان سازی و تحلیلی و علمی در حوزه‌های مختلف به تازگی فیلم مستندی را با محوریت «بررسی نقش دولت انگلیس در فتنه 88» تولید کرده است.

به گزارشایلام بیداربه نقل از فارس، این فیلم مستند قرار است همزمان با سالروز حماسه 9 دی در همایش علمی «بررسی نقش و عملکرد دولت انگلیس در انتخابات سال 1388» در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما رونمایی شود نگاهی دارد به تاریخچه مداخلات انگلیسی‌ها در ایران و طراحی و برنامه‌ریزی فتنه و آشوب‌های سال 88.

در فیلم مستند «دست‌های روباه پیر در فتنه» شاهد افشاگری‌های برخی از شخصیت‌های نام آشنا هستیم که به پشت پرده جریان فتنه می‌پردازند و به صورت برجسته، به نقش شبکه تلویزیونی «بی بی سی» و تلاش‌ها و اقدامات سفارت انگلیس  اشاره دارند.
همایش علمی بررسی نقش دولت انگلیس در فتنه ۸۸ قرار است با حضور سردارسرتیپ حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، دکترحمیدرضا مقدم‌‌فر کارشناس مسائل استراتژیک و معاون فرهنگی- اجتماعی فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و صدها تن از اندیشمندان، پژوهشگران و روسا و اساتیددانشگاه های کشور با محوریت کالبدشکافی و تحلیل نقش دولت انگلیس در فتنه سال ۱۳۸۸ در مرکز همایش های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شود.


انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب