سرویس: ویژه نامه 9 دی
کد خبر: 11752
|
08:53 - 1393/10/07
نسخه چاپی

چرا دادگاه موسوی و کروبی برگزار نمی‌شود؟

چرا دادگاه موسوی و کروبی برگزار نمی‌شود؟
شما که می‌گویید چرا برای موسوی و کروبی دادگاه برگزار نمی‌کنند، مگر قوه قضاییه را قبول دارید که بخواهید دادگاهش را قبول داشته باشید؟! اگر دادگاه رأی به اعدام موسوی و کروبی بدهد، تضمین می‌دهید که رأی دادگاه را بپذیرید؟

به گزارشایلام بیداربه نقل از جهان، سید محسن میرشمسی از فعالان فضای مجازی طی مطلبی با عنوان «سخنی با سبزها» در صفحه شخصی‌اش در فیس‌بوک نوشت: شما که می‌گویید چرا برای موسوی و کروبی دادگاه برگزار نمی‌کنند، مگر قوه قضاییه را قبول دارید که بخواهید دادگاهش را قبول داشته باشید؟! اگر دادگاه رأی به اعدام موسوی و کروبی بدهد، تضمین می‌دهید که رأی دادگاه را بپذیرید؟!

علت برگزار نشدن دادگاه در همین نکته نهفته است چون هیچ تضمینی وجود ندارد. شما قبل از انتخابات ۸۸ هم ادعا می‌کردید ولایت فقیه و شورای نگهبان را قبول دارید اما پس از انتخابات نظر هر دوی اینها را نپذیرفتید و دست به شورش زدید.

حالا هم خواستار برگزاری دادگاه هستید اما اگر دادگاه خلاف میل شما رأی صادر کند، شما هزار بهانه ردیف می‌کنید که رأی را نپذیرید. اینکه دادگاه صالحه نبوده، قاضی مستقل نبوده، رأی تحت تأثیر فلان نهاد و فلان شخص صادر شده، به موسوی اجازه دفاع ندادند و بهانه‌های دیگر و بعد احتمالاً می‌خواهید در اعتراض به رأی دادگاه، ایران را قیامت کنید! وگرنه ما بیش از شما خواهان برگزاری دادگاه و محاکمه هستیم.

ضمناً منتظر رئیس‌جمهور برای رفع حصر نمانید. جناب روحانی سال‌ها در شورای عالی امنیت ملی مسئولیت داشته و کاملاً از ساز و کار آن باخبر است. قبل از انتخابات ۹۲ هم باخبر بوده است. پس می‌دانست که رفع حصر شدنی نیست. وعده رفع حصر هم سیاستی بود در راستای کنار زدن کاندیدای اصلاح‌طلب و جلب رأی اصلاح‌طلبان! فلذا فکر چاره دیگری باشید!

 

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب