سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 11676
|
00:00 - 1393/10/02
نسخه چاپی

خواهش مردم دره شهر از خودپردازها/

پولم را نمی دهی کارتم را پس بده

پولم را نمی دهی کارتم را پس بده
خرابی مکرر خودپردازهای بانکی در شهرستان دره شهر واقع در استان ایلام مردم را کلافه کرده است.

به گزارشایلام بیداربه نقل ازسیمره خبر،در آستانه روزهای تعطیل میزان نارضایتی مردم دره شهر از عملکرد بانک ها و خود پردازهای آنان شدت گرفته  وقوع این مشکل گلایه و نارضایتی مردم را در پی داشته است.

این خرابی ها از صبح امروز بیشتر شده بطوریکه مردم بعد ازامتحان تمام 15 خودپرداز شهر خدماتی دریافت نمی کنند.

بر اساس این گزارش با افزایش مراجعه مردم برخی خودپردازهای بانکی قادر به ارائه خدمات به مردم نیستند، از این رو این بانک‌ها با تغییر بر روی دستگاه های خودپرداز بانکی به مشتریان اعلام می کنند که دستگاه قادر به ارائه خدمات نمی باشد .

برخی بانکها نیز با دستکاری در سیستم خودپرداز از دادن خدمات به کارتهای دیگر بانکها خود داری می کنند.

موضوع وقتی بغرنج می شود که دستگاه خودپرداز سالم است امایا کارت مشتری را پس می دهد و یا پس از معطلی فراوان خبر از نقص فنی دستگاه می دهد.

یک شهروند دره شهری در این خصوص  گفت: امروز به هرخودپردازی مراجعه کردم خراب بود و عملیات پرداخت پول را انجام نمی داد.

وی افزود: به نظر می رسد بر فعالیت دستگاه های خودپرداز از سوی بانک ها نظارت کافی صورت نمی گیرد و گرنه چرا به هر خودپردازی که مراجعه می کنیم باید خراب باشد.

مشکل دیگر خود پردازهای این شهر تجمع آنها در مرکزشهر ودرست در محلهای پر ترافیک و پارک ممنوع شهراست.

این مشکل باعث بوجود آمدن صف های طولانی در پشت این باجه ها شده است بطوریکه رفت آمد در پیاده روه های این شهرستان به دشواری ممکن است.

شهر تاریخی و دره شهر با تمام ظرفیت های فرهنگی، هنری، ورزشی به عنوان یک شهرستان نمونه گردشگری ،هر از گاهی با اختلال در پاسخگویی به نیازهای شهروندان و یا کسانی که به آنجا مسافرت می کنند، مواجه می شود.

این در حالی است که مدیران بانک ها مدام از بانکداری اسلامی  و منشور مشتری مداری سخن به میان می آورند و بنرها و تابلوهای پر زرق و برقی با همین عناوین نیز در شعب مربوطه نصب می کنند.

اختلال و قطعی دستگاه های خودپرداز هر از گاهی درشهرستان دره شهر تکرار می شود و شهروندان یا سکوت می کنند یا رفع نقص را حق خود نمی دانند.

حال باید دید مسئولان فکری به حال مردم این شهر می کنند یا باید باز منتظر این جمله آشنا باشیم; «مشتری گرامی! با پوزش، به علت نقص فنی دستگاه در این لحظه، پرداخت وجه امکان پذیر نمی باشد!»

 

انتهای پیام/ب

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب