سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 11668
|
19:15 - 1393/10/01
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی ایوان خبر داد/

دستگیری پنج توزیع کننده مواد مخدر در ایوان

دستگیری پنج توزیع کننده مواد مخدر در ایوان
فرمانده انتظامی ایوان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و دستگیری پنج سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش ایلام بیدار به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شهرام امیریان فرمانده انتظامی ایوان اظهار کرد: در اجرای این طرح پنج نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر و 80 گرم انواع مواد مخدر از آنها کشف و ضبط شد.

وی با تاکید بر برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ افزود: فروشندگان مواد مخدر باید در فرایند اعمال مجرمانه خود احساس امنیت نکنند.

وی تاکید کرد: پلیس با قاطعیت تمام با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد می کند و اجازه نخواهد داد که آسایش و آرامش را از مردم شهرستان سلب و جوانان را منحرف و اسیر مواد مخدر کنند.

امیریان یادآور شد: گرایش به مصرف مواد مخدر و تغییر از مواد مخدر سنتی به صنعتی و کاهش سن مصرف در بین جوانان ، خطر توسعه و فراگیر شدن این بلای خانمان سوز را به یک حقیقت تلخ اجتماعی تبدیل کرده است.

وی اضافه کرد: ترویج آموزه های دینی، توسعه آموزش های همگانی، حساس کردن خانواده ها نسبت به این آسیب خطرناک و هم افزایی جدی میان نهادهای متولی بهترین ابزارهای جلوگیری از توسعه مواد مخدر است.

وی به خانواده ها توصیه کرد مراقب جوانان خود باشند و از دوستانشان شناخت پیدا کنند زیرا یکی از دلایل روی آوردن جوانان به سمت و سوی مصرف مواد مخدر داشتن دوستان ناباب و معتاد است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل دادسرا شدند از شهروندان خواست در اجرای این طرح ها پلیس را با گزارش اخبار در زمینه تهیه ، توزیع و فروش مواد مخدر یاری کنند.

انتهای پیام/ب

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد