سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 11637
|
20:51 - 1393/09/29
نسخه چاپی

امام جمعه دهلران:

دهه آخر ماه صفر به نام "تکریم زائرین حسینی" نام گذاری شود

دهه آخر ماه صفر به نام "تکریم زائرین حسینی" نام گذاری شود
امام جمعه دهلران گفت:دهه آخر ماه صفر به نام "تکریم زائرین حسینی" نام گذاری شود.

به گزارشایلام بیداربه نقل ازنسیم دهلران،حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی امام جمعه دهلران ا تشکر و قدر دانی از مردم ولایت مدار شهرستان دهلران اظهار داشت: حضور این موج عظیم زائرین در شهرستان شهید پرور دهلران در طول تاریخ بی سابقه بوده است و این اتفاق مهم و مبارک می تواند نقطه عطف و برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات این دیار باشد.

وی افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری شده است، یکی از موضوعات فرهنگی توسط مردم و همچنین مدیریت جهادی از سوی مسئولین شهرستان محقق شده است.

موسوی ادامه داد: همین موضوع که مردم به ویژه زنان مومن و با تقوای دهلرانی در منازل خود مشغول پخت و پز غذا برای پذیرایی از زائرین اباعبدالله الحسین(ع) هستند نشان از محقق شدن شعار سال و انجام گرفتن کار فرهنگی در شهرستان دهلران می باشد.

امام جمعه دهلران به ارتباط و پیوند عمیق و محکم بین امت اسلامی ایران به ویژه مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه دهلران و ولایت اشاره  و عنوان نمود: مردم دهلران با این حرکت خودجوش و جهادی خود در پذیرایی و خدمت رسانی به زوار امام حسین(ع) نشان دادند که چقدر به ولایت و اهل بیت عشق و ارادت دارند و در حقیقت بدون پیش بینی تردد این چنین حجم عطیمی از زوار به شهرستان، مصداق واقعی عزم ملی در دهلران رقم خورد.

وی با اشاره به پذیرایی و خدمت رسانی به بیش از ده ها هزار نفر از زوار در ایستگاه های صلواتی شهرستان اظهار داشت: مردم و مسئولین در کنار هم فضا را مدیریت کردند و تمام زائرین با رضایت کامل ایستگاه را ترک کردند.

موسوی بیان نمود: به مسئولین کشوری پیشنهاد می کنیم که دهه آخر ماه صفر به نام "دهه تکریم زائرین حسینی" نام گذاری شود.

 

انتهای پیام/ب

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد