سرویس: استان ایلام
کد خبر: 11586
|
08:30 - 1393/09/27
نسخه چاپی

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ایلام:

حاکمیت اخلاق موجب سالم سازی دانشگاه از آسیب های اجتماعی می‌شود

حاکمیت اخلاق موجب سالم سازی دانشگاه از آسیب های اجتماعی می‌شود
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ایلام گفت:حاکمیت اخلاق موجب سالم سازی دانشگاه از آسیب های اجتماعی می‌شود.

به گزارشایلام بیداربه نقل ازایلام رصد،حجت الاسلام سعید عزیزیان معاون فرهنگی دانشگاه آزاد ایلام در گفتگویی اظهار داشت: فرهنگ سیبل اصلی دشمنان است و اگر فرهنگ آسیب دید ورود دشمن راحت تر می شود لذا هجمه ها همه به سوی فرهنگ است.

وی تصریح کرد: فرهنگ یعنی هویت و زنده بودن حیات یک نظام، لذا پاسداری از حیات نظام مهمترین اولویت است.

حجت الاسلام عزیزیان با بیان اینکه کسانی که در حوزه فرهنگ خدمت می کنند کارشان عبادت محسوب می شودگفت: مبانی فرهنگ ما ارزش های اسلامی و انقلاب است تا زمانی که ما بتوانیم حامی فرهنگ باشیم و از آن دفاع کنیم یأس و نا امیدی بر دشمنان حاکم است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد ایلام دروازه ی از هم پاشاندن هر نظام و حکومت و مملکتی را دروازه فرهنگ دانست و اظهار داشت: هرچه فرهنگ محکم و غنی باشد پایه های نظام استوارتر و محکم تر خواهد بود.

وی به فعالیت های فرهنگی انجام گرفته در سطح دانشگاه اشاره و بیان داشت: در مقوله فرهنگ درسطح دانشگاه سه نوع هدف طراحی شده است که اهداف راهبردی و اهداف عملیاتی از عمده ترین این اهداف به شمار می آیند.

حجت الاسلام عزیزیان نگاه دانشگاه به فرهنگ  را هدفمند اعلام کرد و گفت: سعی تمام متولیان فرهنگی در دانشگاه بر این است که هر اقدام فرهنگی که صورت می گیرد پژوهش محور باشد.

وی تصریح کرد: سیاست گذاری ها دراهداف راهبردی فرهنگ باید جامع نگر باشند زیرا جامع نگری باعث توانمند سازی منابع انسانی و سرمایه ها خواهد شد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد ایلام از جمله اهداف راهبردی را اصلاح ساختاری ارتباطات فرابخشی دانست و گفت: ارتباطات برون دانشگاهی می تواند کمک بسیارزیادی در حوزه فرهنگی دانشگاه باشد.

وی بابیان اهداف عملیاتی در حوزه فرهنگ خاطر نشان کرد:  حاکم کردن اخلاق و معنویت در دانشگاه، تبیین اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری موجب سالم سازی دانشگاه از آسیب های اجتماعی و حفاظت از سرمایه های تمدنی و فرهنگی خواهد شد.

 

انتهای پیام/ب

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب