سرویس: سیاسی
کد خبر: 11572
|
18:30 - 1393/09/26
نسخه چاپی

سرلشکر فیروزآبادی:

عربستان با افزایش تولید نفت به غرب برای تامین سوخت اطمینان داد

عربستان با افزایش تولید نفت به غرب برای تامین سوخت اطمینان داد
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت:‌ عربستان با افزایش تولید نفت، به غرب اطمینان داد از نظر تامین سوخت در مضیقه قرار نمی‌گیرد.

به گزارش ایلام بیدار به نقل از فارس،سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی سخنانی گفت: عربستان سعودی پایه‌گذار و مروج گروه‌های وهابی تروریستی- تکفیری مثل داعش است و دلارهای بادآورده نفتی را هزینه رشد این گروه‌ها کرده است.

فیروزآبادی با اشاره به دلایل تشکیل ائتلاف علیه داعش افزود: وقتی خطر داعش برای جهانیان و بشریت روشن شد آمریکا حامیان داعش درمنطقه در یک حرکت سوری و تاکتیکی ائتلاف علیه داعش را راه انداختند اما در عمل همچنان به کمک‌های مالی و تسلیحاتی به این گروه ادامه می‌دهند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: عربستان با افزایش تولید نفت، به آمریکا و غرب که ابرسرمایه‌داران جهان را نمایندگی می‌کنند، اطمینان داد که از نظر تامین سوخت در مضیقه قرار نمی‌گیرند و از طرف دیگر با کاهش قیمت نفت و به تبع آن کاهش درآمد کشورهای ضدتروریستی منطقه که در برابر داعش می‌جنگند را تحت فشار مالی قرار دادند.

فیروزآبادی همچنین تصریح کرد: امروز خیانت سران آمریکا و غرب بر همه مردم جهان آشکار شده است و اینگونه حرکت‌های توطئه‌آمیز نمی‌تواند جلوی افول قدرت آمریکا، انگلیس و دیگر متحدان آن را بگیرد و مردم آمریکا و کشورهای غربی با ایستادگی و مقاومت در برابر نمایندگان ابرسرمایه‌داری زنگ فروپاشی قدرت پوشالی غرب را به صدا در‌آورده‌اند.

عضو تشخیص مصلحت نظام در پایان خاطرنشان کرد: امروز حرکت عربستان سعودی و همدستان حامی داعش، پانصد میلیارد دلار کشورهای منطقه را متضرر کرده است و از سوی دیگر قدرت‌های غربی را که در بحران مالی و رکود قرار گرفته بودند را سیصد میلیارد دلار تقویت مالی کرده است. بنابراین اکنون آزادگان جهان پرده‌ای دیگر از ماجرای سهم‌خواهی ابرسرمایه‌داران و غارت مردم جهان را در برابر خود می‌بیند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب