سرویس: استان ایلام
کد خبر: 11512
|
08:00 - 1393/09/24
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع):

مدیریت بازگشت زائرین در همه بخش‌ها بر عهده سپاه است/برخی مدیران فقط مصاحبه کردند

مدیریت بازگشت زائرین در همه بخش‌ها بر عهده سپاه است/برخی مدیران فقط مصاحبه کردند
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) گفت:مدیریت بازگشت زائرین در همه بخش‌ها بر عهده سپاه است.

سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در گفتگو با خبرنگار اعزامیایلام بیدارمستقر در مرز مهران اظهار کرد:کار بازگشت زوار حسینی از روزهای گذشته در مرز مهران آغاز شده و در حال حاضر خودروهای باری، سواری و مسافربری  مهم‌ترین نیاز مرز مهران برای انتقال زوار به داخل کشور است.

وی ادامه داد:سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با تامین 350 دستگاه اتوبوس و با به کارگیری انواع کامیون‌های باری، تویوتا سواری، تریلی و کامیون حمل و نقل نیرو، 50 دستگاه مینی‌بوس اقدام به انتقال زوار از مرز مهران به داخل کشور کرده است. 

سردار حسینی تاکید کرد:در بخش تامین موادغذایی نیز اقدامات مناسبی صورت گرفته است و مقادیر قابل توجهی بین 25 تا 30 هزار پرس غذا در استان پخت و از طریق بالگرد به مرز مهران منتقل شده تا در اختیار زوار حسینی قرار گیرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام افزود:توزیع آب معدنی و آب تانکری  از دیگر اقداماتی است که توسط سپاه در اختیار زوار اربعین حسینی در مرز مهران قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه برخی مسئولین فقط به انجام مصاحبه پرداختند تصریح کرد:سپاه امیرالمومین(ع) در حال حاضر در میدان عمل قرار گرفته و مدیریت بازگشت زوار از مرز مهران به داخل کشور را به خوبی اجرایی کرده است.

سردار حسینی گفت:در حال حاضر می‌توان ادعا کرد که بخش عمده‌ای از کار حمل و جابه‌جایی زوار و تامین آب و تغذیه آنان توسط سپاه تامین شده است و مدیریت بازگشت زوار در همه بخش‌ها بر عهده سپاه است. 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام عنوان کرد:تامین سوخت خودروهای سنگین اعم از اتوبوس، کامیون  در دو بخش خارج مرز یعنی از کوت تا بدره در داخل خاک عراق و داخل کشور در شهرستان مرزی مهران نیز بر عهده سپاه می باشد و به خوبی آن را تامین کرده است.

 

انتهای پیام/ب

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد