سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 11364
|
15:38 - 1393/09/14
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

قرارگاه اربعین استان ایلام آماده پذیرایی از 5 هزار زائر است

قرارگاه اربعین استان ایلام آماده پذیرایی از 5 هزار زائر است
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:قرارگاه اربعین استان ایلام آماده پذیرایی از 5 هزار زائر است.

به گزارشایلام بیداربه نقل از آوای مهران،سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اظهار کرد:این قرارگاه در زمینی به گستره 25 هکتار به منظور اسکان و آسایش و رفاه زائرانی که توفیق زیارت مرقد مبارک امام حسین (ع) دارند در 5 کیلومتری پایانه مرزی مهران آماده می شود.

وی ادامه داد: نزدیک به دو هفته است که با همکاری سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه و سپاه استان ایلام کار زهکشی باند کشی و نصب داربست و چادر انجام گرفته است.
فرمانده قرارگاه اربعین استان ایلام با بیان اینکه این اردوگاه تا فردا احداث می شود ادامه داد:تلاش می کنیم تا پایان امروز با استقرار 120 چادر گروهی و چادر 10 و 15 نفره قریب 2 هزار و 400 نفر را اسکان دهیم.
سردار حسینی یادآور شد: از امروز نیز سرویس های صلواتی برای انتقال زائران تا مرز فراهم شده که حدود 10 دستگاه اتوبوس جوان سیر سپاه در حال خدمت رسانی به زائران هستند و در آینده نیز 50 دستگاه اتوبوس با هماهنگی حج و زیارت به مجموعه سرویس های صلواتی انتقال زائران افزوده می شود.
وی با اشاره به امکانات ارائه شده در این قرارگاه نیز گفت: 100 چشمه سرویس بهداشتی پیش ساخته و سیار، هفت دستگاه تانکر 2000 لیتری و حمام سیار کانتینری نیز در این اردوگاه مستقر کرده ایم.
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اظهار امیدواری کرد: با توجه به حجم زیاد تردد زائران در ایام خاص سال و نیز کاروان های راهیان نور با مساعدت مسوولان استان این اردوگاه به یک مجموعه ثابت برای خدمات دهی و پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین (ع) و کاروان های راهیان نور تبدیل شود.

 

انتهای پیام/ب

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب