سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 11352
|
23:59 - 1393/09/13
نسخه چاپی

دبیر تشکل اسلامی آزاد اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی دهلران:

پاره شدن بنرهای مناظره در دهلران کذب است/هیچ خفقانی در دهلران وجود ندارد

پاره شدن بنرهای مناظره در دهلران کذب است/هیچ خفقانی در دهلران وجود ندارد
دبیر تشکل اسلامی آزاد اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی دهلران گفت:پاره شدن بنرهای مناظره در دهلران کذب است.

به گزارشایلام بیداربه نقل از نسیم دهلران،میلاد چراغی دبیر تشکل اسلامی آزاد اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی دهلران در گفت و گویی با خبرنگار ما اظهار داشت: هدف ما از ایجاد این تشکل در راستای منویات مقام معظم رهبری و دغدغه ایشان در خصوص ایجاد کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه های کشور که همواره در دیدارهای خود با دانشجویان و اساتید بر آن تاکید دارند، می باشد.

وی با تاکید بر اینکه در شهرستان دهلران هیچگونه خفقان سیاسی وجود ندارد، عنوان کرد: از زمان درخواست تشکل اسلامی آزاد اندیشی در دانشگاه آزاد دهلران تا اخذ مجوز فقط 2 هفته به طول انجامید که این نشان از حاکم بودن فضای باز سیاسی در این شهرستان بر خلاف ادعای رسانه های استانی مبنی بر "وجود خفقان سیاسی در دهلران" می باشد.
دبیر تشکل آزاد اندیشی در دانشگاه آزاد دهلران با اشاره به اینکه در دهلران فعالیت ها و برنامه های سیاسی در جهت بصیرت افزایی صورت می گیرد، ادامه داد: رسانه هایی که امروز نوک قلم انتقادی خود را به سمت دهلران هدف گرفته اند، در زمان اجرای این فعالیت ها و برنامه ها چرا از این شهرستان که گمنامی اش را از شهیدانش به یادگار دارد هیچ مطلبی انتشار نداده اند.
چراغی با تکذیب خبر " بنرهای درج شده در سطح شهر دهلران برچیده و بعضاً پاره شده است." که به نقل از وی در یکی از سایت های استان منتشر شده است، بیان نمود: در هیچ گفت و گویی چنین صحبتی از جانب من عنوان نشده  و اصلا در هیچ نقطه ای از شهر بنری نصب نشده که برچیده شود و فقط تعدادی پوستر تبلیغاتی آن هم در سطح 3 دانشگاه شهر نصب گردیده است.
چراغی در خصوص اخذ مجوز برای برگزاری مناظره اظهار داشت: مجوز این مناظره از سوی دانشگاه آزاد اسلامی دهلران صادر گردیده که گویا این دانشگاه بدون هماهنگی با مرکز ایلام این کار را انجام داده است و همین عدم هماهنگی باعث لغو این برنامه شده است.
 
انتهای پیام/ب
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد