سرویس: سیاسی
کد خبر: 11133
|
10:56 - 1393/09/05
نسخه چاپی

پاسخ صریح لاریجانی به بلندگوی اصلاح‌طلبان در مجلس

پاسخ صریح لاریجانی به بلندگوی اصلاح‌طلبان در مجلس
رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات علی مطهری گفت: اینکه نمایندگان مجلس در صورتی که رأی اعتماد بدهند و یا رأی اعتماد ندهند متهم شوند، جوانمردانه نیست.

به گزارش ایلام بیدار به نقل از تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پس از سخنان علی مطهری نماینده مردم تهران در مخالفت با محمد فرهادی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، طی سخنانی با اشاره به اظهارات مطهری، گفت: آقای مطهری در سخنان خود گفت که اگر مجلس به آقای فرهادی رأی اعتماد بدهد حتماً معامله‌ای صورت گرفته که این حرف حتماً نادرست است.

وی افزود: نمایندگان مجلس خودشان بررسی می‌کنند، ممکن است به وزیر پیشنهادی رأی بدهند و یا ممکن است رأی ندهند، برحسب موضوع بررسی می‌کنند. اگر این‌طور باشد که مجلس رأی ندهد، یک‌طور متهم شود و اگر رأی بدهد جور دیگر متهم شود، کار جوانمردانه و مردانه‌ای نیست.

لاریجانی اظهار داشت: آقای مطهری گفت که مجلس وزرای پیشنهادی قبلی را که رأی نیاوردند فتنه‌گر می‌دانست، اما بنده از مجموع آرای نمایندگان مجلس چنین برداشتی ندارم.

رئیس مجلس خاطرنشان کرد: حداکثر دریافتی که می‌توانیم از رأی نمایندگان داشته باشیم این است که نمایندگان احراز صلاحیت نکردند، یعنی نتوانستند اطمینان کافی پیدا کنند که این افراد وزیر مناسبی هستند، اما اتهام به وزرای پیشنهادی قبلی نزدند که آنها فتنه‌گر هستند و بخواهیم اینجا از عکس آن استفاده کنیم و لذا به‌نظر بنده این‌گونه مباحث در مورد مجلس دقیق نیست و می‌گویم این موارد را رعایت کنید.

به گزارش تسنیم، بهارستان‌نشینان در خلال و پس از پایان سخنان لاریجانی احسنت، احسنت می‌گفتند.

 

انتهای پیام/ب

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب