سرویس: استان ایلام
کد خبر: 11030
|
13:47 - 1393/08/30
نسخه چاپی

امام جمعه موقت ایلام:

بسیج فتنه 88 را با تبعیت از رهبری ریشه کن کرد

بسیج فتنه 88 را با تبعیت از رهبری ریشه کن کرد
امام جمعه موقت ایلام گفت:بسیج فتنه 88 را با تبعیت از رهبری ریشه کن کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار،حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی امام جمعه موقت ایلام در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: بسیج دارای شاخص‌های متعددی است که توکل بر خدا یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های بسیج است.

وی ادامه داد:توجه به خداوند و توکل بر او سبب قدرت و هیبت بسیج شده و از هیچ تهدیدی نهراسیده و تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده است. 

حجت الاسلام والمسلمین مراد بیگی افزود:شهید حسن تهرانی‌مقدم نمونه‌ای از بسیجیانی است که وضعیت موشکی ایران را از زیر صفر به مراتب عالی در جهان رساند و کشورمان را در این حوزه به اوج قدرت رسانده است.

امام جمعه موقت ایلام اضافه کرد:توجه بسیج به فرهنگ ایثار و شهادت ایران اسلامی را در جهان شناسانده و همه را متحیر کرده است.

وی گفت:ولایتمداری دومین شاخصه بسیج است که بسیج در طول 35 سال گذشته همواره در مسیر امام و رهبری حرکت کرده و مواضعی غیر از مواضع امام و رهبری نداشتند. در جریان قبول قعطنامه تنها از امام پیروی کردند و در فتنه 88 نیز با اقتدار تمام و با تبعیت از رهبری جریان فتنه را ریشه‌‌کن کردند. 

مرادبیگی عنوان کرد:بصیرت و بصیرت‌افزایی در جوانان امروزی از دیگر ویژگی‌های بارز بسیج است که این مواضع را از پیروی از امام و رهبری دریافت کرده‌اند. منشا‌ء بصیرت بسیج، ولایت است و صحنه‌ها و زمان‌ها را خوب دیده و هم خوب درک می‌کنند و در مواقع حساس نیز خوب تصمیم می‌گیرد. 

خطیب موقت ایلام تاکید کرد:در حال حاضر الگوی بسیج در مقابل جریان سلطه ایستاده است و در غزه، لبنان، سوریه، عراق به عنوان الگویی عمل کرده و ملت‌های آزادی‌خواه با تبعیت از این فرهنگ بر دشمنان پیروز می‌شوند پس می‌توان به خوبی اعلام کرد که بسیج به دنبال احیای اسلام است و نظام فکری دشمنان را در بن‌بست قرار داده است. 

وی در ادامه خطبه های خود با اشاره به فرارسیدن سوم آذر، آخرین مهلت توافق هسته ای مابین ایران و کشور های 5+1 اظهار کرد:ظاهرا سوم آذر ماه آخرین فرصتی است که باید تکلیف پرونده هسته‌ای کشورمان مشخص شود و باید بدانیم که آمریکا و غرب دوستدار ملت ایران نیستند و در طول 35 سال گذشته دیوار بی‌اعتمادی را روز به روز گسترده‌تر کرده‌اند. 

مرادبیگی افزود:اگر غرب و آمریکا توافقی را در سر می‌پرورانند به این دلیل است که خود آنها به آن نیاز داشته و نه به خاطر دوست داشتن ملت ایران است. دشمنان به استیصال افتاده و تنها راه برون‌رفت در این موضوع را توافق با ایران می‌دانند.

امام جمعه موقت ایلام گفت: ایران اسلامی در منطقه به بزرگ‌ترین قدرت تبدیل شده و می‌تواند بهترین نقش را در مسائل مختلف منطقه ایفا کند، باید تیم مذاکره کننده کشورمان بدانند که مسئله هسته‌ای با مقاومت و تفکر بسیجی به این مرحله رسیده است همانطور که 8 سال دفاع مقدس با تفکر بسیج اداره شد.

 

 

انتهای پیام/ب

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب