سرویس: استان ایلام
کد خبر: 10939
|
19:39 - 1393/08/24
نسخه چاپی

در مجلس اتفاق افتاد/

درگیری لفظی شوهانی با وزیر ورزش

درگیری لفظی شوهانی با وزیر ورزش
وزیر ورزش روز سه‌شنبه با حضور در مجلس با نماینده ایلام درگیری لفظی پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار،محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان برای پاسخ به سوالات برخی از نمایندگان مجلس اخیرا به مجلس شورای اسلامی رفت، اما در این بین شایعاتی مبنی بر برخی درگیری‌ها لفظی بین وزیر و یکی از نمایندگان شنیده شد که واقعیت داشت.

احمد شوهانی در گفت‌وگویی در این باره گفت: تذکراتی از برخی از نمایندگان مجلس درباره فساد در ورزش، دخالت‌هایی که از سوی برخی در امور فدراسیون‌ها می‌شود و بحث شکایت از دایی و همچنین به زندان رفتن مایلی‌کهن وجود داشت.

وی ادامه داد: من به وزیر گفتم من هم سوالاتی دارم و در صورتی که جواب‌ها قانع‌کننده باشد لازم نیست در مجلس مطرح شود، اما وی به شدت ناراحت و عصبانی شد و گفت شما به من فحش داده‌اید. من از این حرف وزیر ناراحت شدم و گفتم شما وزیر این کشور هستید و نباید هر حرفی که به شما می‌زنند باور کنید. مشکل من با عملکرد شماست نه با شخص شما.

این نماینده مجلس درباره اینکه درگیری فیزیکی هم داشتید یا خیر، گفت: خیر او فقط به شدت ناراحت و عصبانی بود. وزیر ورزش از نظر عملکرد ضعیف است، هر کسی بخواهد برای استیضاح از وزیر امضا جمع کند من حاضرم امضا کنم.

شوهانی همچنین درباره اینکه ممکن است وزارت اجازه حضور هاشمی را در انتخابات فدراسیون تیراندازی ندهد، عنوان کرد: دخالت وزارت در فدراسیون‌ها زیاد شده است. وزارت نباید دخالت کند. هاشمی یا هر نامزد دیگری باید در شرایط عادلانه کار کنند.

 

انتهای پیام/ب

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب