سرویس: سیاسی
کد خبر: 1086
|
10:29 - 1391/10/19
نسخه چاپی

فائزه هاشمی از انفرادی بیرون آمد

آن زن به بند عمومی منتقل شد/ آیا ادب شد!؟

آن زن به بند عمومی منتقل شد/ آیا ادب شد!؟
فائزه هاشمی که با دستور مقامات زندان اوین به خاطر «تخلف» رفتاری به سلول انفرادی منتقل شده بود، مجددا به بند عمومی بازگشته است.

 

به گزارش ایلام فردا،چندی پیش، پس از انتشار گزارش‌هایی از درون زندان توسط فائزه هاشمی، خبر انتقال او به سلول انفرادی منتشر شد.

غلامحسین اسماعیلی، رئیس سازمان زندان‌ها درخصوص دلایل انتقال فائزه هاشمی به انفرادی زندان اوین اظهار کرد: «فائزه هاشمی قوانین و مقررات زندان را مکررا زیر پا گذاشته بود و متاسفانه تذکرات تاثیری بر رفتارهایش نداشت. لذا تخلفاتش به دادسرای شهیدمقدس منتقل شد و مقامات قضایی نیز دستور دادند که وی به سلول انفرادی منتقل شود.»

بر اساس گزارش‌ها، فائزه هاشمی در روز ۹ دی‌ماه به خاطر انجام «تخلفات» به تحمل ۳ هفته حبس انفرادی محکوم شده بود. امروز چند منبع مختلف تایید کردند که فائزه هاشمی به بند عمومی زنان منتقل شده است.

به گفته یکی از منابع، فائزه هاشمی روز چهارشنبه گذشته به بند عمومی منتقل شده است. از سوی دیگر، یک منبع دیگر تایید کرد که هاشمی با برادر خود نیز ملاقات کرده است. این در حالی است که برخی از سایت‌های «سبز» که خبر برخورد اخیر و انتقال او به سلول انفرادی را تیتر اصلی خود کرده بودند، از انتشار خبر بازگشت او به بند عمومی تا این لحظه سر باز زده‌اند.

سایت جرس از معدود سایت‌های سبز است که این خبر را منتشر کرده بود.

 

منبع:ما هستیم

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب