سرویس: استان ایلام
کد خبر: 10825
|
13:40 - 1393/08/19
نسخه چاپی

وقتی قهر به جای منطق وارد بازی سیاست می شود/

فشار جریان تندرو اصلاح طلب ایلامی به مراکز آموزش عالی

فشار جریان تندرو اصلاح طلب ایلامی به مراکز آموزش عالی
جریان تندرو اصلاح طلب ایلامی به مراکز آموزش عالی برای قلع و قمع نیروهای ارزشی فشار وارد کرده اند.

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار،در ادامه سلسله فشارها و تحرکات جریان افراطی سیاسی در ایلام،مراکز آموزشی استان مورد آماج حملات این افراد قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش در یکی از ادارات کل استان،در چند روز اخیر برخی تندروهای اصلاح طلب این اداره با تحصن در دفتر مدیر کل اداره مربوطه خواستار برکناری نیروهای اصولگرا و ارزشی شدند.

مدیر کل اداره مربوطه با وجود اختیارات قانونی برای جابجایی افراد با بیان اینکه برخی نهادهای ذیربط مانع تغییر این افراد می باشند فعلا به خواسته تحصن کنندگان پاسخ نداده است.

البته براساس اخبار دریافتی طیف تندرو این اداره کل،همچنان بر خواسته خود پافشاری کرده و بر تحصن خود در روزهای آینده نیز تاکید کرده اند.

به موازات این اقدام،در یکی از مراکز آموزش عالی استان نیز،یکی از معاونین این مرکز در اقدامی سوال برانگیز به حالت قهر ازمرکز آموزشی خارج شده وچند روزی است که در محل کار خود حاضر نمی شود.

خواسته اصلی این معاون نیز برکناری نیروهای ارزشی موجود در راس کار این مرکز آموزشی می باشد.

به نظر می رسد که جریان تندرو اصلاح طلب استان که از جایگاه بسیار کمی در نزد مدیران برخوردار می باشند، با حرکات رادیکالی سعی در به حاشیه بردن مراکز آموزشی استان را دارند.

امروزه جایگاه این تندروهای سیاسی اصلاح طلب به جایی رسیده که به جای استفاده از مشی گفتمانی و همراه با منطق، به قهر و رفتارهای بچه گانه روی آورده اند.

این در حالی است که جریان افراطی آنان در سطح کشور نیز برنامه ریزی گسترده ای را برای به دست آوردن وزارت علوم به کار گرفته که تاکنون با اقدام انقلابی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مواجه شده اند.

 

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب