سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 10771
|
15:19 - 1393/08/17
نسخه چاپی

رئیس تعاون روستایی دره شهر خبر داد/

خرید 1500 تن ذرت از کشاورزان دره شهری

خرید 1500 تن ذرت از کشاورزان دره شهری
رئیس اداره تعاون روستایی دره شهر گفت:1500 تن ذرت از کشاورزان دره شهری خریداری شده است.

به گزارشایلام بیداربه نقل از سیمره خبر،مالک داراب زاد اظهار داشت:طبق قیمت اعلام شده از سوی دولت ، هر کیلوگرم ذرت به قیمت هشت هزار و 700ریال خریداری خواهد شد.

وی افزود: هم اینک هر کیلوگرم ذرت در بازار بین هشت هزار تا هشت هزار و 500ریال خریداری می شود که دولت مکلف است برای جلوگیری از زیان کشاورزان این محصول را با قیمتی بالاتر از آنچه در بازار است به صورت تضمینی خریداری کند.

رئیس اداره تعاون روستایی دره شهر در ادامه از خریداری 1500تن گندم از کشاورزان دره شهری در سال زراعی جاری خبر داد و گفت: خوشبختانه وزارت خانه به موقع دستورالعمل خريد تضميني ذرت را ابلاغ و در همين راستا شركت تعاوني روستايي لاله زار نسبت به كاليبره كردن رطوبت سنج، سرويس ايستگاه، ثبت نام سوخت،تميز سازي فضاي انباري و نصب نرم افزار خريد اقدام نموده و آمادگي كامل دارد تا بر اساس دستور العمل نسبت به خريد تضميني اقدام نمايد .

داراب زاد با بیان اینکه سال گذشته 5 مرکز خرید وجود داشت تصریح کرد: امسال فقط یک واحد خرید دولتی مستقر در تعاون روستایی شهرستان و جود دارد و اگر کسی بخواهد بصورت خصوصی ذرت خرید کند باید مبلغی بالاتر ازقیمت مصوب دولت پیشنهاد دهد.

وی از كشاورزان زحمتكش خواست تا براي برداشت عجله نكنند و ذرت را صرفاً تحويل تعاوني دهند.

برداشت ذرت در شهرستان دره شهر از نیمه نخست آبان آغاز، و تا پایان بهمن ادامه دارد.

 

 

انتهای پیام/ب

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب